Malle-Liisa Raigla fotod
Neljapäeval algas Posti tänava asfalteerimine – esimese asfaldiki sai lõik Tallinna maanteest Nurme tänava ristmikuni.
See on ka ainus llõik Posti tänaval, mis asfaltkatte saab. Ülejäänud tänava kate tuleb graniitkividest ja nendel lõikudel hakkab kehtima kiiruspiirang 30 km/h.
Asfalteeritud osale ei ole plaanis liiklust peale lubada. Seda tänavalõiku kasutab ehitaja ise, hoiustades seal materjali ja masinaid.
Haapsalu peatänava remont algas 5. juulil, valmis peab see saama 31. jaanuaril.
Teed ehitab AS YIT ja ehitus läheb kokku maksma 3,675 miljoni eurot. Haapsalu sai riigilt tee-ehituseks miljon eurot, sellele lisati 300 000 eurot nn koroonaraha, puuduoleva summa katab linn laenurahaga.
Reklaam lause ikka ka artikli lõpus ,kes ehitab ja palju maksab ,aitäh lääne elu
Kaevuluugid tulevad rataste alla ikka ?
Vaatasin uus osa tuleb ikka väga kitsas.Ennem oli otse ja jaamapoole eraldi rada nüüd tundub ,et tuleb üks kahepeale.
See alles algus – kannatust !
Kas keegi ka asfalttöödel järelevalvet ka teeb?
Soomes Helsingis tööl olles nägin oma silmaga, kuidas Lautasaaris vahetati teel torud ja uus asfaldikate ubes 2km 3 nädalaga. Haapsalus alla 1km pool aastat. Veel nn Metsa tn remont hõlmab ainult 1/3-ku metsa tänavast. Ülejäänud tänavaosas peale söömist sõita ei soovita, sest raputab soolikaid nii mis kole.
Asfalti osa tuleb ju minimaalne. Loe artiklit ka ennem kommimist! Soome. Saksas pandi ka asfalt maha päris kähku. Täitsa lõpp noh
Ja kui kähku veel Moskvas tehti !
Hakkab aga jälle ennustamine pihta.