Posti tänava remondist peaks Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu sõnul saama midagi enamat kui vaid uus asfalt ja värske teekattemärgistus.
Mäesalu sõnul peab üsna peatänava remondiks ootamatult sülle kukkunud riigitoetuse kasutamisel mõtlema palju laiemalt kui asfaldi tonni hind ja tee kõrgus.
Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
36 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Maakas
4 aastat tagasi
Posti ja Metsa tänavad suvel remonti…..kas haiglale on kavandatud selleks ajaks uus asukoht….
Perearstikeskus ka samas majas….kas hakkan kaubamaja juurest lonkama või tuleb kutsuda kiirabi….on sellele ka mõeldud
sa mingi kõige tähtsam siin ilmas või!? Võta takso kaubsi eest, kui ei viitsi longata, sama raha mis autoga ise sõita ju!!!!!!
Valge Daam
4 aastat tagasi
Üks Soome proua imestas Haapsalus,
kuuldes närvilise naise juttu, et Tolle auto polevat käivitunud ja olevat seetõttu tööle hiljaks jäänud!
Ta küsiski: “Töötate Kiirabis, Politseis…
et peate Haapsalus AUTOGA TÖÖLE minema?
Holmist Uuemõisani jala minnes kulub maksimaalselt pool tundi!!!
Võibolla väljendasin end arusaamatult. Haljastust linnast väljas on palju, maal on metsa jne. Jutt käib siiski ühe keskuse peatänavast kui sellisest, kena haljastus poleks paha üldse, teie aga tahate seda vähendada, selles on küsimus.
posti
4 aastat tagasi
tänavale tuleb teha iga ristmiku peale ringristmik koos ohutussaartega, selleks tuleb tänavaäärsed vanad lobudikud ära lammutada, et oleks ruumi ka jalgratta teele, paraadide pidamiseks ja tänavakohvikute terrasside jaoks
“vanad lobudikud” peab välja ka ostma, aga selleks vahendeid vaevalt jagub.
sorts
4 aastat tagasi
on ilmas seoke riik kut Taani ja sääl seoke linn kut Aalborg ja selles linnas üks tänav nimega Jomfru Ane Gaden.
see tänav on ca kilomeeter pikk, sellel tänaval autosid pole ja tänavaäärsete majade esimene korrus on eranditult pubide/baaride/kohvikute/restoranide päralt.(ülemistel korrustel oli vist litsimaju kah, ei tea, ei käinud)
teeks Haapsalu Posti tänavast sarnase?
L maja pole vaja teha ilusast linnast, see mis läänes, pole alati mingi äge väärtus nagu mõned poliitikud ja “presidendid” üritavad meile selgeks teha
linnakodanik
4 aastat tagasi
Elu on näidanud, et sellel valitssel napib ajusid, seetõttu kutsun linnavalitsust üles, enne kui midagi hakkate paberile midagi sirgeldama, kutsuge asjast huvitatud linnakodanikud ka arvamusi avaldama. Jõudu teile selles raskes ettevõtmises!
peate end targemaks teistest, see aga pidi hoopis vastupidist näitama.
juss
4 aastat tagasi
Väga pikalt ei saa siin mõtiskleda, tulevad uued valimised ja järgmine valitsus võtab rahad käest!
Enriko
4 aastat tagasi
Palun ärge tehke peatänavast hüpersuper hobuse unenägu! Saan aru, et kiusatus rabada linnaelanikke ja külalisi millegi kubistlikuga on väga suur (sest teised linnad ju kaa…!) aga praegused lihtsad kõnniteed puude vilus mulle näiteks meeldivad. Haapsalu üksikud jalgratturid mahuvad samuti emmale-kummale rajale ära. Sellist steriilset lausbetooni nagu Jaama tänava ääres, rohkem näha ei tahaks. Posti tänav on pealegi vanalinliku miljööga (linnavalitsusest alates). Vajab pigem korrastamist, restaureerimist, mitte nullist ülesehitamist. Seda enam, et asfaldikihi all peaks olema graniitkivisillutis, mis nagu mulle näib, on end saja aasta jooksul õigustanud (ei saa ratta või autoga Posti t.-l sõites arugi, et midagi viga oleks, erinevalt… Loe rohkem »
Oli see küsimus mulle? Olen jah käinud Posti tn.-l jala ning sõitnud auto ja jalgrattaga. Kõnniteed on kohati lipi-lapilised. Tasandada ja panna uus asfald (betoonparkett on ebamugavalt krobeline lapsevankritele ja tõukeratastele). Autoga sõites ei koge veeranditki, mis Raudtee või Metsa tänaval, ei saa aru, milline autojuht end häirituna tunneb? . Jalgrattaga mahub kõnniteele, kui on autodel tipptund, aga küllalt on sõidetud ka sõiduteel. Väike ebamugavus, mis tuleneb tee küürakast profiilist: teeserva pargitud auto uks võib minna avamisel vastu äärekivi või muru. Sadeveekanalisatsioon puudub. Teisalt jälle on vihmavee valgumine kõrvaltänavate kaudu merre toiminud üle sajandi. Või on plaanis ka Kreutzwaldi t.… Loe rohkem »
Tehku parkimismaja vana lihakombinaadi kohale, plats müüdi maha ja seisab…..keset linna…varemedki veel püsti
Kodanik
4 aastat tagasi
Mina saan ilusti jalgrattaga liigeldud Posti tänaval. Pigem häirib see, et parkimist keelavatest märkidest ei tehta välja. Ja väga paljud jalgratturid ei tea liiklusmärkidest muffigi.
Juuni – august võiks vabalt R-P parkimine tasuline olla. Linn saaks korraliku kopika.
Posti ja Metsa tänavad suvel remonti…..kas haiglale on kavandatud selleks ajaks uus asukoht….
Perearstikeskus ka samas majas….kas hakkan kaubamaja juurest lonkama või tuleb kutsuda kiirabi….on sellele ka mõeldud
sa mingi kõige tähtsam siin ilmas või!? Võta takso kaubsi eest, kui ei viitsi longata, sama raha mis autoga ise sõita ju!!!!!!
Üks Soome proua imestas Haapsalus,
kuuldes närvilise naise juttu, et Tolle auto polevat käivitunud ja olevat seetõttu tööle hiljaks jäänud!
Ta küsiski: “Töötate Kiirabis, Politseis…
et peate Haapsalus AUTOGA TÖÖLE minema?
Holmist Uuemõisani jala minnes kulub maksimaalselt pool tundi!!!
No täpselt! Pole inimeste teadvusesse veel jõudnud, et 500 meetrit ei pea alati autoga sõitma. Liikumine pidi veel tervislik ka olema
Kust kaudu saab Holmist Uuemõisa nii ruttu….ehk avaldate oma teekonna….isegi rattaga mitte…ammugi jalgsi
Mitu kilomeetrit sinna on tarkpea? Inimene kõnnib rahulikus tempos 4km/h, see on väga rahulikus tempos
Tee ühte serva tuleks puude asemele rattatee rajada, samas saaks seeläbi ruumi juurde ka parkimiseks.
Teise serva jäägu siis puud ja pingid
saaks ainult puid maha võtta, jäta haljastus rahule, seda niigi vähe
Madal haljastus on ka haljastus. Astu 2 sammu linnast välja – puid nii et tapab.
Võibolla väljendasin end arusaamatult. Haljastust linnast väljas on palju, maal on metsa jne. Jutt käib siiski ühe keskuse peatänavast kui sellisest, kena haljastus poleks paha üldse, teie aga tahate seda vähendada, selles on küsimus.
tänavale tuleb teha iga ristmiku peale ringristmik koos ohutussaartega, selleks tuleb tänavaäärsed vanad lobudikud ära lammutada, et oleks ruumi ka jalgratta teele, paraadide pidamiseks ja tänavakohvikute terrasside jaoks
“vanad lobudikud” peab välja ka ostma, aga selleks vahendeid vaevalt jagub.
on ilmas seoke riik kut Taani ja sääl seoke linn kut Aalborg ja selles linnas üks tänav nimega Jomfru Ane Gaden.
see tänav on ca kilomeeter pikk, sellel tänaval autosid pole ja tänavaäärsete majade esimene korrus on eranditult pubide/baaride/kohvikute/restoranide päralt.(ülemistel korrustel oli vist litsimaju kah, ei tea, ei käinud)
teeks Haapsalu Posti tänavast sarnase?
Aga mis talvel saab? Tühjal tänaval ulub tuul?
Aa arvatavasti on pubides talvel ka soe
L maja pole vaja teha ilusast linnast, see mis läänes, pole alati mingi äge väärtus nagu mõned poliitikud ja “presidendid” üritavad meile selgeks teha
Elu on näidanud, et sellel valitssel napib ajusid, seetõttu kutsun linnavalitsust üles, enne kui midagi hakkate paberile midagi sirgeldama, kutsuge asjast huvitatud linnakodanikud ka arvamusi avaldama. Jõudu teile selles raskes ettevõtmises!
peate end targemaks teistest, see aga pidi hoopis vastupidist näitama.
Väga pikalt ei saa siin mõtiskleda, tulevad uued valimised ja järgmine valitsus võtab rahad käest!
Palun ärge tehke peatänavast hüpersuper hobuse unenägu! Saan aru, et kiusatus rabada linnaelanikke ja külalisi millegi kubistlikuga on väga suur (sest teised linnad ju kaa…!) aga praegused lihtsad kõnniteed puude vilus mulle näiteks meeldivad. Haapsalu üksikud jalgratturid mahuvad samuti emmale-kummale rajale ära. Sellist steriilset lausbetooni nagu Jaama tänava ääres, rohkem näha ei tahaks. Posti tänav on pealegi vanalinliku miljööga (linnavalitsusest alates). Vajab pigem korrastamist, restaureerimist, mitte nullist ülesehitamist. Seda enam, et asfaldikihi all peaks olema graniitkivisillutis, mis nagu mulle näib, on end saja aasta jooksul õigustanud (ei saa ratta või autoga Posti t.-l sõites arugi, et midagi viga oleks, erinevalt… Loe rohkem »
Oled sa ikka Posti tänaval käinud?
Oli see küsimus mulle? Olen jah käinud Posti tn.-l jala ning sõitnud auto ja jalgrattaga. Kõnniteed on kohati lipi-lapilised. Tasandada ja panna uus asfald (betoonparkett on ebamugavalt krobeline lapsevankritele ja tõukeratastele). Autoga sõites ei koge veeranditki, mis Raudtee või Metsa tänaval, ei saa aru, milline autojuht end häirituna tunneb? . Jalgrattaga mahub kõnniteele, kui on autodel tipptund, aga küllalt on sõidetud ka sõiduteel. Väike ebamugavus, mis tuleneb tee küürakast profiilist: teeserva pargitud auto uks võib minna avamisel vastu äärekivi või muru. Sadeveekanalisatsioon puudub. Teisalt jälle on vihmavee valgumine kõrvaltänavate kaudu merre toiminud üle sajandi. Või on plaanis ka Kreutzwaldi t.… Loe rohkem »
Te kirjutate millestki muust.
Tehku parkimismaja vana lihakombinaadi kohale, plats müüdi maha ja seisab…..keset linna…varemedki veel püsti
Mina saan ilusti jalgrattaga liigeldud Posti tänaval. Pigem häirib see, et parkimist keelavatest märkidest ei tehta välja. Ja väga paljud jalgratturid ei tea liiklusmärkidest muffigi.
Juuni – august võiks vabalt R-P parkimine tasuline olla. Linn saaks korraliku kopika.