Haapsalu linnagaleriis näitavad oma loomingut kahe kooli õpilased

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 30

Haapsalu kunstikooli õpilasele Aliis Vatkule on see juba kolmas kord ühisnäitusel osaleda. Foto Arvo Tarmula

Läänemaa ühisgümnaasiumi (LÜG) ja Haapsalu kunstikooli õpilaste kolmas ühisnäitus Haapsalu linnagaleriis lahkab noorte inimeste nägemust naistest ja meestest.

Kahe kooli ühisnäitus on Haapsalu linnagaleriis kolmandat korda. Kui esimesel aastal oli teemaks iseseisvus ja teisel aastal rütm, siis nüüd kannab näitus pealkirja „Naine ja mees”.

Mõlema kooli kunstiõpetaja Karel Rahu sõnul pakkus teema välja LÜG. „Oleme igal aastal võtnud koolis ühe läbiva teema, mida käsitleme gümnaasiumis nii kujutavas kui ka lavakunstis ja kirjanduses,” selgitas Rahu.

Ta tõi näiteks, et noored otsisid meeste ja naiste kirjutatud luulet ning meestest või naistest kirjutatud luulet ja selle järgi lõid kunstitunnis teoseid. Lavakunstitunnis aga valmib noortel samal teemal etendus.

„Mul on hea meel näha, et noored on meheks-naiseks olemist ja nendevahelisi suhteid väga erinevalt näinud. Ei ole ainult armastusest,” ütles Rahu.

Näitus „Naine ja mees”

Näitusel osalevad:

Haapsalu kunstikooli 4. kursuselt Maarja-Luisa Adelman, Pille-Riin Kikas, Rafael-Erik Torn (juhendaja Aide Leit-Lepmets), 1. kursuselt Anete Pindmaa, Lisandra Hlonin, Arabella Lillepuu (juhendaja Indrek Jets); avatud stuudiost Aliis Vatku (juhendaja Elis Saareväli).

LÜGi 11H klassist Madelen Kalvik, Margareth Kampmann, Kendra Kurisman, Amanda Marie Paajanen, Darja Zaboronok, Demis Teral, Melissa Tootson, Sandra Toper, Alice Ütsik (juhendaja Karel Rahu).

Näitus on Haapsalu linnagaleriis avatud 29. märtsini.

Fotod Arvo Tarmula

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments