Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Haapsalu linnavalitsus asub Posti tänava ülekäiguradade sobimatute kivide asjaolusid täpsemalt selgitama.
„Siis otsustame, mida edasi teha,” ütles Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu Lääne Elule.
Eilse tööpäeva lõpuks ei olnud Mäesalu vastanud, mida tähendab ja milles seisneb Posti tänava asjaolude selgitamine ehk mida täpsemalt linnavalitsus nüüd Posti tänavaga ette võtab.
talvel näeb kuidas libeda ja lumega hakkama saab. Kevadel on näha kas lippadi-lappadi laotud ja juba liikuvad kivid on ikka oma õiges asukohas. Üldiselt selle raha eest oleks saanud midagi inimsõbralikumat teha. Praegune keskkond küll sellele tänavale ei meelita.
Vaatasin täna tänavat – kaks kolmandikku tee alustades Caubamayast lihtsalt väga paha töö, kuid Rondo alustades, viimane kolmandik on väga hästi laotud : kõik nurgad, ja kallakud on tehtud peaaegu ideaalselt.
Tegelikult on lahendus lihtne. Posti tänav tuleb kuulutada muinsuskaitsealaks ja Haapsalu linn katastroofipiirkonnaks. Saab viidata sellele, et riik ja EU ei anna abi ning muretult toimetada järgmiste valimisteni.
Õnnelik kes rattaga aeglaselt sõites püsti jääb “takistust” ületades.Kiiresti üle lennates ehk oleks kergem.
Ratastool, rulaator -kuidas neid lükkad edasi ülekäigul? Kas Linnapea võiks ette näidata ja proovida ise ületada? Vôi panna üles silt- “ületad omal vastutusel”, “Ainult tervetele”, ” Ei vigastele” ?
Ka praegue Linnavalitsus on kord vana,OODAKE VAiD! Koperdage siis oma töö tulemustel !!..kui seadust ikka rikute ja ei paranda neid ebatasaseid kõlvatuid kive ülekäigu kohtdel- ka vanalinnas!!
Eks näe, mis nendest haljasribadest puude ümber olema saab, millised piirnevad autode parkimiskohtadega. Juba nüüd on näha esimesi sügavaid rataste jälgi mururibadel.
Ega auto ja tõuksijuhtidele küll mõeldud pole.Paljudel ristmikel (näitex Surnuaia ja Mihkli ristumisel peateega on Anna teed märk toodud 2 meetrit taha poole ja nüüd peab ka tõuksidele,mis mööda kõnniteed lendavad,teed andma.Muidugi juhul.kui teil on võime ümber nurga näha. Kui rattur autot kuuleb,saab ta pidurdada,aga autojuht tõuksi küll ei kuule ja peab välja ronima,et veenduda sõidu ohutuses.Või maksma pärast kohtukulusid,sest nüüd on ta ju süüdi,et peateel tõuksi (jalgratast) läbi ei lasknud.Üldiselt on linna liikluskomisjon tühi koht…🙄
Vändamehel on õigus. Kitsalt kõrvaltänavalt Postile sõites on esmalt sul ees lai kivine kõnnitee, edasi kitsavõitu jalgrattatee, siis haljastus ja alles seejärel tänav ise. Jalgrattatee pole muidugi ühesuunaline, seal on muidugi jalgratturid, aga ka tõuksid. Suvel mõnusatel rahvarohketel päevadel on kõnniteel rahvast palju, nad jalutavad või seisavad gruppidena sellel ja sisuliselt varjavad Postile välja sõitvate autode eest jalgrattaraja. Hea on, kui rattur on samuti ilusa ilma nautija ja venib aeglaselt, kuid mis saab siis, kui tuleb kiirustav rattur või tõuks. Pakun, et saab “huvitav” olema. Veel probleem – kuidas mööduvad üksteisest kitsal rattarajal ratturid nii, et ei peaks sõitma rahva… Loe rohkem »
täiesti kasutatav tänava sai valmis. Elu seisabki valikutest koos. Noorena suutsin 10x aga nüüd ainult 1x – aste korraga trepist üles minna. Ja pean mõtlema kuhu lähen ja kas üldse lähen.
Mõtlemine….see on üpris raske ülesanne Eesti ametnikele, sest nad on harjunud vastutuse puudumisega…
miks kõiki neid inimesi kes uut peatänavat kritiseerinud, ei ole kuulda võetud???
veelkord, oleks piisanud ainult uuest kõnniteekattest
4 inimest? Kaks nendest ei ela selles linnaski. Tallinnas kuskil arvuti taga vingumas. Millest me siin räägime!
Igasuguseid jaburdusi ei saagi kuulda võtta muide. Kuidas teiemeelest selline asi lõpeks?
Tundub, et kohe napib seda arunatukest, aga lollust ja laiskust jagub.Alles mõni aasta tagasi võeti kesklinnas pea terve tänav ülesse, sest tänav oli laotud nagu sea okse – ebaühtlaselt ja valedest kividest. Nüüd sama reha maksumaksja rahakotis. Kui endal arunatukest ei jagu soovitan võtta tugeva järelvalve, nüüd küsin. kes maksab ümbertegemise.