Veel esmaspäeval kehtis Lihula maanteel Haapsalu põhikooli juures Staadioni tänavast Mulla tänavani kiiruspiirang 30 km/h vaid tööpäeviti kell 7.30–8.30, teisipäevast ei või seal aga tööpäeviti kiiremini kui 30 km/h sõita kell 7.30–17.
„Kes nüüd mälu järgi sõidavad, võivadki saada trahvi,” ütles sõiduõpetaja Andrus Must, kes liiklusmuudatusest Lääne Elule teada andis.
Minule pantud miinuste arv näitab, et inimesed ei saa probleemi olemusest aru! Kuulsin täna hommikul liiklus uudisedi ja vähemalt kahel õnnetusel oli osaline juht 70 + inimene. Mina ei tahaks olla see inimene, kes jääb kõripidi auto alla ja veel hullem kui minu laps jääb! Lugupeetud miinuse ladujadd, Haapsalu on ilus linn ärme kiirusta.
Ära tänita. Mine välja ja naudi ilusat ilma.
teelõigu võiks hoopis likvideerida ja teha sinna puhkeala linnakodanikele või avalik parkla ümbruskonna elanikele ja kooli, staadioni, spaa, kaupluste külastajatele
Üks märk tuleb veel Kaubamajast lossiplatsini ja see on kohustusliku kiirusega 50 märk. Ei tohi sõita aeglasemalt ega kiiremini. Siis pidi sügiseks kivid tasaseks lööma. Märk paigaldatakse peale rattatelt sõelmete pühkimist sõiduteele.Arvatakse sinnamaale jõudvat hiljemalt 1 aprilliks.
Põhikooli juures olen antud muudatusega
täielikult nõus.
Kõigile kes on koolimaja ees kiiruspiirangu vastu ja Metsküla Kooli poolt…
tulgem üheskoos Naistepäeval üritusele
Ei allu provakatsioonile.
No need kiiruseületajatest tillipikendajad kimavad nagunii seal kiiremini.
Võiks selle teelõigu üldse kinni panna, või kaotada ülekäigurajad ja kiirus 30, kuna ohtlik on kui postide tagant silkavad. On riike kus ülekäigu radasid ei ole ja õnnetusi ka vähem, siis vähemalt jalakäija veendub teeületamise ohutuses.
Aga Sa mind sinna riikidesse…
Meid eestlasi jäta rahule
Sina poolearuline pole meie. Suurusehullustus?
See ongi õige. Jalakäija õigusi sõiduteel tuleb kärpida ja ei jää keegi enam teel töllerdades auto alla.
Kas keegi viitsiks kirjutada pikema kommentaari uue põhikooli asukoha eelistest võrreldes endise, Kuuse tänava kooliga? Aega on möödas nii palju küll, et asukoha muutmise kasu saaks juba selgelt sõnastada. Ise käisin õpilasena 11 aastat Kuuse (Cheri) tänaval koolis ning mäletan, et see asus vägagi turvalises ja mugavalt ligipääsetavas kohas. Koolimaja hõlmas terve vaikse kvartali, ligipääs Niine tänavalt bussilt tulijaile ja ümbritsevate kortermajade lastele lühim. Kastani linnaosa tollal õieti polnudki (sealsed lapsed käisid staadioni-äärses vene koolis). Kahtlustan, et kui LV poleks saanud riigi koolivõrgu ‘korrastajatelt’ ahvatlevat ettepanekut uue põhikooli ehitamiseks ning gümnaasiumiosast loobumiseks, kestnuks koolielu Kuuse tänaval rõõmsalt edasi. Samuti on… Loe rohkem »
Mina isiklikult piiraks nende inisejate kes ei saa aru kiiruse piiramise vajalikkusest koolimaja eed juhtimisõigust aastaks..
Pluss uued eksamid…
Hea keretäie peksa annaks kaa..aga kahjuks see ei ole meie õigussüsteemis lubatud…
Kiirus ongi linnas piiratud üldiselt 50 km tunnis. Seda peaks teadma küll ju! Pole vaja rumalusi jälle genereerima hakata!
Rumal oled Sa ise..
Kooli juures piirati kiirust 30 km/h peale maksimum…
Aga läks homode nutulaul siin lahti kohe,sest neil ju lapsi pole…
Selles pole isegi homod süüdi, et sulle jobnutile juhiluba ei anta.
Ma ei saanud arstitõendit lubade jaoks. Muidu sõiduga saaksin hakkama.
Kui sa oma armetut elu siin juba avalikult niimoodi lahkad, siis kui see saladus pole, miks arst tõendit ei väljastanud? Eks me võime muidugi ühtteist oletada…
Mõttetu kloun. Millal küll arvutitele alkolukud pannakse, vajadus on ilmne.
Kohutav, et selline marutõves tüüp igapäevaselt vabaduses ringi liigub.
Kas nad juba teavad, et sa jooksu oled pääsenud?
Palatis hea käitumise eest lubati tunnikene internetti kasutada
Пешеходный виадук нужно построить – высотой метров 100, et oleks näha – kas rong tuleb rohukülast või mitte?
Kas keegi teab kui palju nn. vanakooli juhte liikluses on? Kiiruse piiramine on linnakeskonnas igati mõistlik. Näen pidevalt liikluses autoroolis vanureid, kes ei tohiks seal minu arust olla! Nimelt reageerimiskiirus vananedes väheneb ja mida väiksem on kiirus, seda suurem on tõenäosus õnnetust vältida. NB! Mina isiklikult vähendaks kogu linnas kiirust 30 km/h ja keelaks igasuguse sõidutee soolatamise (linnas) talvisel perjoodil ära.
sool vähendab libistamist
Mida see keskonnale teeb?
Mille alusel ei tohiks olla? MIngi kaagutja hinnagu põhiselt?