Kirjutan Vormsi kaupluse kollektiivi nimel seoses Lääne Elus ilmunud artikliga, mis käsitles pöördumist majandusministri poole parvlaevaliikluse pärast. Ma olin nõus lisama oma allkirja pöördumisele, sest meie huvi on laevaliikluse parandamine. Ma ei teadnud, et pöördumises puudutatakse ka klienditeenindust.
Ka Lääne Elu ajakirjanik küsis minult Vormsi laevaliikluse probleemide kohta. Vastasin, et graafik võiks olla tihedam, sest siis pääseks rohkem turiste saarele. See tuleb kasuks kohalikule kogukonnale ning kohalikud elanikud saavad mandrile ja tagasi probleemideta. Kaubaautole ei saa ka alati broneeringut. Ütlesin ka, et laeva meeskonna töö ja suhtumise kohta pole meil kunagi olnud etteheiteid, sest koostöö on sujunud väga hästi. Paraku artiklis seda ei mainitud.
Vormsi kaupluse kollektiiv on küll väga rahul Ormsö meeskonna tööga. Nad on olnud abi- ja koostöövalmid. Me kogeme seda iga päev.
Ain Salupõld, Ahtri Trust OÜ
Tore,et kõik kaupluse 46 töötajat lavaga rahul on.Aga mul on ka praam Reeda meeskonnaga olnud siiani ikka positiivsed kogemused….
Praami meeskonna kohta ei saa ühtegi paha sõna öelda, alati viisakad ja abivalmid. Jah, paar aastat tagasi oli tõesti üks suvine kohviku klienditeenindaja tihti pahas tujus, aga meil kõigil on vahest halvemaid päevi.
Kätekuivatuspaberit pole juba viimased paar aastat, aga el.kuivati töötab alati.
Rõõmustage parem, et ORMSÖ on tagasi ja olgem ise viisakad praamimeeste vastu!
Mina olen ka rahul Ormsö meeskonnaga. Ainult ühel päeval vist oli kohvikuteenindajal kehva tuju paar aastat tagasi. Ehk läheb tal nüüd paremini, pole rohkem Ormsöga sõitnud, kui see üks päev.
Huvitav, mitu allkirja seal all veel on, loosungit läbilugemata? Klounaad 😀 muudkui aga nõuame :D:D:D
Väga tore, kui keegi vaevub ka kiitust üles näitama. Muidu kõik ainult virisevad ja nõuavad. Ma ise pole Vormsiga kuidagi seotud, aga lihtsalt meeldiv oli lugeda.
Ühinen autoriga… Meeskond on parim!