Malle-Liisa Raigla fotod
Täna keskpäeval avas A. Le Coqi löögirühm Haapsalu remonditud peatänava.
„Me oleme jõudnud nii kaugele, et täna veel mõnedele harjumatu Posti tänav on liikluseks avatud,” ütles tänava avamisel Haapsalu linnapea Urmas Sukles. „Siin on veel mõningaid konarusi, mida me peame lihvima nii kõnniteede kui ka mõnede kividega, aga suur töö on tehtud.”
Posti tänava ehitaja, YIT AS-i Posti tänava projektijuht Riho Tahker kinkis avamisel Suklesele ühe kõnniteekivi. „Sellest kivist tulevad ülekäigurajad,” ütles Sukles. „Natukene veel kannatust, kui me siin ümberkorraldusi tänavaga teeme.”
Täna avatud Posti tänaval on 12 500 m² tänavakive. Sukles, kes on teel sõitnud nii auto, jalgratta kui ka tõukerattaga, ütles, et ratta ja tõukerattaga on teel hea sõita, autoga mitte nii hea. „Üle 20 kilomeetri tunnis ei ole võimalik siin sõita,” ütles Sukles.
Seejärel lõikas Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu läbi lindi ja A. Le Coqi löögirühm asus trummipõrnaga liikuma kultuurikeskuse ette, kus andis väikse kontserdi. Löögirühmaga kaasa kõndis suur rahvamass.
Posti tänava remont algas mullu 5. juulil ja läks linnale maksma 3,65 miljonit eurot. Posti tänavat ehitas AS YIT, projekteeris Teedeprojekt OÜ ja maastikuarhitektuurse lahenduse lõi Lootusprojekt OÜ.
võinud selle avamise teha õhtul, pimedas, koos ekre tõrviku rongkäiguga, oleks efekti olnud
Sukles peaks koos oma bandega põlvitama seal päikesetõusust päikseseloojanguni igapäevaselt koos selle saemeeste brigaadiga…
Alasti muidugi…
Ja oma Elu päevade lõpuni
Proovisin täna seal sõita ja keerasin peale Maximast kohe kõrvaltänavasse. Seal kiviklibu peal sõitmine tähendab auto kummide ja amortide kiirkorras kahjustumist. Mul pole enam isegi sõnu sellise stakäkerdise tegemise üle, mida tegi linnavalitsus.
Osta auto!
Tallinnas, sinu elukohas, sealses vanalinnas ka ju ei küta väga kiirelt, ikkagi munakivitee.
Reigo Ahven on kõvasti päevitunud!
Projektijuhi tibi ka
Suva, paari aasta pärast ei räägi sellest enam eriti keegi. Elu läheb edasi ja olgu hea meel, et liiklus on turvalisem, peatänav funktsionaalne ja kaasaegne ning tõepoolest ilusam, kui ennem. Haapsalu on siiski turvaline peaspaik ja romantiline pleiss, mitte kiirtee autosid täis.
Aga milleks üldse see autotee sinna keskele tehti? Oleks ainult ratta- ja jalakäijate tee oleks ju palju turvalisem. Ja linnapea hakkab tööle sõitma ju mööda Metsa tänavat. Muidugi kui uus linnavalitsus politseimaja kõrval valmis saab. Viimasele väga hea koht, vajalik naaber kohe ligidal 😉.
Huvitav, kas on olemas mingi standard, millele peab vastavatud tänav vastama, pean just siledust silmas? Praegune kapsamaa sobib töesti ainult Uazikutele.Sõiduteeks on seda nüüd küll palju nimetada….Totrus…
Et kividest tee peaks olema sama sile, kui on asfalttee!? Kas pole totrus seda tahta?
Miks peab avamiseks olema trummipõrin neegrite saatel? Kas oma pillimehi ja inimesi enam polegi või?
Uus popp mood. Tõmmusid kaasata heledatega segamini. Samuti on ju spordis ja moeklippides…..jne
no, mis see segab? Las tõmmud teevad tsirkust, valge vaatab ja aplodeerib. Nii mõeldes sobib või? Eksootika ju. Vähemalt varem oli.
Kuule sa rohepöörane, kas tark küsimus endameelest? Lugege uudiseid siis issver küll! Meil pole kaitseväeski enam orkestrit, köik said korraga kinga. Mis ajast te kirjutate küll?
Sai ka see kannatuste rada korra läbi sõidetud, rohkem sinna ei roni autoga.
Nagu päriselt ka “vanaema anna padruneid”, kes sellise sõidutee lahenduse välja mõtles ja heaks kiitis.
Iga läbitud meeter auto “palus/anus” et sinna enam kunagi ei läheks
Saan aru et linnaviletsuses head palgad ja head autod, ning oma peee piisavalt paksus näritud, et ei tunne tee konarusi aga natuke võiks ju oma ninast kaugemale ka näha.
Jääme siis ootama “garantii” remonte/ümber ehitamisi järgmise viisaastaku plaani jooksul.
See tänav on mõeldud nii,et peatänaval oleks vähem autoliikluse.Tulevikus võiks suveks kinni panna nagu Karja tänava.
Linn peab ikkagi olema kohalikele ennekõike. Ka teed peavad olema sõidetavad sest inimesed elavad seal. Jutt, et autoliiklus oleks väiksem seetõttu ka sitem tee, ei ole normaalse inimese jutt kulla ABC.
Et siis peatänav kinni ja kogu liiklus mööda kõrvaltänavaid ukerdama? Arulage jutt.
Parem siis juba linna piirile suured parklad ja kogu liikumine linnas ainult jalgsi 🙂
Linnapeapeal ju maastur UAŽik
Linnapeal on UAŽ 969
Tema võib kasvõi kartulipõllul sõita…
Sa oled loll, nagu lauajalg! Auto on ikkagi UAZ 469
Kordan veelkord. EU hoiak ja soovitus eu komisjoni poolt on linna siseste eriti kesklinnade autostumise vähendamine, seda saavutades on üldine soovituslik joon kitsendada keskusesse ja seal olevaid autode liiklemiseks mõeldud teid. Jalakäija ja kergliiklus on au sees tänasel päeval. Harjuge juba ükskord ära, endal jeepis mölutamisest tervis paha. Käige jala ka!
Tere, autop.de!
Autoga on ikka jube nadi sõita. Karja tänava kovi ikka palju siledam. Ilus on küll, aga tahaks liigelda ka ju.
Tänav näeb välja nagu varese põld või Mäesalu kapsamaa.
Valepuha, samas on igaühel õigus arvamusele. Käisin minagi seal vaatamas. Väga kena uuendus. Keegi on siin varem paanikat üles kütnud, et autod ei mahtuvat kõrvuti sõitma. Jällegi, täitsa vale loba. Käisin, nägin ise silmaga. Täitsa kenasti mahtusid.
Tuletõrja, kiirabi, lisapaak, sibipaak ja liinibuss vastassuunas. Vaatad heldinult pealt. No on ju nii et oma silm on sirkel, nina vinkel ja peas logisevad kruvid. Küta sügisel ja lumekoristus talvel.
igapäevane probleem