Galerii: trummipõrin avas Posti tänava

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 51

Malle-Liisa Raigla fotod

Täna keskpäeval avas A. Le Coqi löögirühm Haapsalu remonditud peatänava.

„Me oleme jõudnud nii kaugele, et täna veel mõnedele harjumatu Posti tänav on liikluseks avatud,” ütles tänava avamisel Haapsalu linnapea Urmas Sukles. „Siin on veel mõningaid konarusi, mida me peame lihvima nii kõnniteede kui ka mõnede kividega, aga suur töö on tehtud.”

Posti tänava ehitaja, YIT AS-i Posti tänava projektijuht Riho Tahker kinkis avamisel Suklesele ühe kõnniteekivi. „Sellest kivist tulevad ülekäigurajad,” ütles Sukles. „Natukene veel kannatust, kui me siin ümberkorraldusi tänavaga teeme.”

Täna avatud Posti tänaval on 12 500 m² tänavakive. Sukles, kes on teel sõitnud nii auto, jalgratta kui ka tõukerattaga, ütles, et ratta ja tõukerattaga on teel hea sõita, autoga mitte nii hea. „Üle 20 kilomeetri tunnis ei ole võimalik siin sõita,” ütles Sukles.

Seejärel lõikas Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu läbi lindi ja A. Le Coqi löögirühm asus trummipõrnaga liikuma kultuurikeskuse ette, kus andis väikse kontserdi. Löögirühmaga kaasa kõndis suur rahvamass.

Posti tänava remont algas mullu 5. juulil ja läks linnale maksma 3,65 miljonit eurot. Posti tänavat ehitas AS YIT, projekteeris Teedeprojekt OÜ ja maastikuarhitektuurse lahenduse lõi Lootusprojekt OÜ.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
51 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
oleks
2 aastat tagasi

võinud selle avamise teha õhtul, pimedas, koos ekre tõrviku rongkäiguga, oleks efekti olnud

Juuri
2 aastat tagasi

Sukles peaks koos oma bandega põlvitama seal päikesetõusust päikseseloojanguni igapäevaselt koos selle saemeeste brigaadiga…
Alasti muidugi…
Ja oma Elu päevade lõpuni

Pamp
2 aastat tagasi

Proovisin täna seal sõita ja keerasin peale Maximast kohe kõrvaltänavasse. Seal kiviklibu peal sõitmine tähendab auto kummide ja amortide kiirkorras kahjustumist. Mul pole enam isegi sõnu sellise stakäkerdise tegemise üle, mida tegi linnavalitsus.

Nimi (vabatahtlik)
2 aastat tagasi
Reply to  Pamp

Osta auto!

Kas tõesti
2 aastat tagasi
Reply to  Pamp

Tallinnas, sinu elukohas, sealses vanalinnas ka ju ei küta väga kiirelt, ikkagi munakivitee.

Nimi (vabatahtlik)
2 aastat tagasi

Reigo Ahven on kõvasti päevitunud!

Vabatahtlik
2 aastat tagasi

Projektijuhi tibi ka

Noh jah
2 aastat tagasi

Suva, paari aasta pärast ei räägi sellest enam eriti keegi. Elu läheb edasi ja olgu hea meel, et liiklus on turvalisem, peatänav funktsionaalne ja kaasaegne ning tõepoolest ilusam, kui ennem. Haapsalu on siiski turvaline peaspaik ja romantiline pleiss, mitte kiirtee autosid täis.

jalutaja
2 aastat tagasi
Reply to  Noh jah

Aga milleks üldse see autotee sinna keskele tehti? Oleks ainult ratta- ja jalakäijate tee oleks ju palju turvalisem. Ja linnapea hakkab tööle sõitma ju mööda Metsa tänavat. Muidugi kui uus linnavalitsus politseimaja kõrval valmis saab. Viimasele väga hea koht, vajalik naaber kohe ligidal 😉.

K.s
2 aastat tagasi

Huvitav, kas on olemas mingi standard, millele peab vastavatud tänav vastama, pean just siledust silmas? Praegune kapsamaa sobib töesti ainult Uazikutele.Sõiduteeks on seda nüüd küll palju nimetada….Totrus…

Huvitav naljatilk
2 aastat tagasi
Reply to  K.s

Et kividest tee peaks olema sama sile, kui on asfalttee!? Kas pole totrus seda tahta?

Rohepöörane
2 aastat tagasi

Miks peab avamiseks olema trummipõrin neegrite saatel? Kas oma pillimehi ja inimesi enam polegi või?

Pille.
2 aastat tagasi
Reply to  Rohepöörane

Uus popp mood. Tõmmusid kaasata heledatega segamini. Samuti on ju spordis ja moeklippides…..jne

Huvitav naljatilk
2 aastat tagasi
Reply to  Pille.

no, mis see segab? Las tõmmud teevad tsirkust, valge vaatab ja aplodeerib. Nii mõeldes sobib või? Eksootika ju. Vähemalt varem oli.

whatt??
2 aastat tagasi
Reply to  Rohepöörane

Kuule sa rohepöörane, kas tark küsimus endameelest? Lugege uudiseid siis issver küll! Meil pole kaitseväeski enam orkestrit, köik said korraga kinga. Mis ajast te kirjutate küll?

Vanaema padrunid
2 aastat tagasi

Sai ka see kannatuste rada korra läbi sõidetud, rohkem sinna ei roni autoga.
Nagu päriselt ka “vanaema anna padruneid”, kes sellise sõidutee lahenduse välja mõtles ja heaks kiitis.
Iga läbitud meeter auto “palus/anus” et sinna enam kunagi ei läheks
Saan aru et linnaviletsuses head palgad ja head autod, ning oma peee piisavalt paksus näritud, et ei tunne tee konarusi aga natuke võiks ju oma ninast kaugemale ka näha.

Jääme siis ootama “garantii” remonte/ümber ehitamisi järgmise viisaastaku plaani jooksul.

ABC
2 aastat tagasi

See tänav on mõeldud nii,et peatänaval oleks vähem autoliikluse.Tulevikus võiks suveks kinni panna nagu Karja tänava.

Kuli
2 aastat tagasi
Reply to  ABC

Linn peab ikkagi olema kohalikele ennekõike. Ka teed peavad olema sõidetavad sest inimesed elavad seal. Jutt, et autoliiklus oleks väiksem seetõttu ka sitem tee, ei ole normaalse inimese jutt kulla ABC.

käbi
2 aastat tagasi
Reply to  ABC

Et siis peatänav kinni ja kogu liiklus mööda kõrvaltänavaid ukerdama? Arulage jutt.
Parem siis juba linna piirile suured parklad ja kogu liikumine linnas ainult jalgsi 🙂

Kreeka Eee
2 aastat tagasi

Linnapeapeal ju maastur UAŽik

Kreeka Eee
2 aastat tagasi

Linnapeal on UAŽ 969
Tema võib kasvõi kartulipõllul sõita…

Nimi (vabatahtlik)
2 aastat tagasi
Reply to  Kreeka Eee

Sa oled loll, nagu lauajalg! Auto on ikkagi UAZ 469

No mis
2 aastat tagasi

Kordan veelkord. EU hoiak ja soovitus eu komisjoni poolt on linna siseste eriti kesklinnade autostumise vähendamine, seda saavutades on üldine soovituslik joon kitsendada keskusesse ja seal olevaid autode liiklemiseks mõeldud teid. Jalakäija ja kergliiklus on au sees tänasel päeval. Harjuge juba ükskord ära, endal jeepis mölutamisest tervis paha. Käige jala ka!

Nimi (vabatahtlik)
2 aastat tagasi

Tere, autop.de!

Kohalik
2 aastat tagasi

Autoga on ikka jube nadi sõita. Karja tänava kovi ikka palju siledam. Ilus on küll, aga tahaks liigelda ka ju.

endine haapsallane
2 aastat tagasi

Tänav näeb välja nagu varese põld või Mäesalu kapsamaa.

Psss
2 aastat tagasi

Valepuha, samas on igaühel õigus arvamusele. Käisin minagi seal vaatamas. Väga kena uuendus. Keegi on siin varem paanikat üles kütnud, et autod ei mahtuvat kõrvuti sõitma. Jällegi, täitsa vale loba. Käisin, nägin ise silmaga. Täitsa kenasti mahtusid.

Psss k pyksis
2 aastat tagasi
Reply to  Psss

Tuletõrja, kiirabi, lisapaak, sibipaak ja liinibuss vastassuunas. Vaatad heldinult pealt. No on ju nii et oma silm on sirkel, nina vinkel ja peas logisevad kruvid. Küta sügisel ja lumekoristus talvel.

Tolbajoob
2 aastat tagasi
Reply to  Psss k pyksis

igapäevane probleem