Äriideede konkursi Ajujaht järgmisse vooru pääses 108 ideed, teiste seas on ka Läänemaa värvides võistlev Ridline.
Arenguprogrammi jõudvad 30 ideed valib žürii välja Top 100 pitchil, mis toimub 25.-26. novembrini.
Ajujahi ellukutsuja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul on tänavune tase kõrge ja edasipääsu väärivaid ideid rohkem kui kohti. „Igal aastal on raske tõmmata piiri saja idee juures, mistõttu keskendume esitatud ideede sisule. Kuna žürii ette astumise võimalust vääriksid rohkemad, siis otsustasime neile seda siiski võimaldada,” rääkis Ivask.
Kõiki edasipääsenuid ootab ees enda äriidee esitlemine žüriile, mis määrab arenguprogrammi pääsemise. “Enda idee esitlemisel on esmalt vaja veenda žüriid meeskonna võimekuses seda ellu viia. Oluline on mõista, mis probleemi lahendatakse ja omada nägemust, kuidas suudetakse seda senistest alternatiividest paremini teha. Toimiva lahenduse ja viimistletud ärimudeli olemasolu pole seejuures esmatähtis, sellega Ajujaht aitabki,” ütles SEB Grupi innovatsioonijuht Mart Maasik. Ta lisas, et esitlemisele on väga oodatud ka prototüübid, mis aitavad lahendust žüriile paremini selgitada.
Mullusel ajujahil pääses 30 parema hulka Lõuna-Läänemaa majaehitusfirma Greencube, kes läks konkursile oma kriisipiirkondadesse mõeldud kärgmajade ideega.
Ridline
- Ridline on platvorm sündmuste edukaks korraldamiseks, informeerides meeskonda tehnilistest näitajatest: millal ja kus peavad laval asuma kõlarid, monitorid, pillimehed ja mikrofonid ning kuidas kõik osapooled omavahel seotud on.