Juhtkiri: milleks meile Posti tänav?

Lääne Elu

info@le.ee

Haapsalu linnavalitsus tellis liikluskoormuse uuringu, mille tulemused näitavad, et Posti tänava kordategemise järel Metsa ja Kalda tänava liikluskoormus ei vähenenud. Kohati see Metsa tänaval isegi tõusis. Esimene autode loendus oli Posti tänava remondipausi ajal, mil tänav oli küll ühesuunalisena avatud, kuid nii künklik, et oma sõiduvahendist hoolivad autoomanikud sinna ei kippunud. Teise loenduse ajal olid avatud kõik kolm tänavat, kuid tulemused aasta varasemaga võrreldes oluliselt ei erinenud.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
13 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Teadja
1 aasta tagasi

Posti tn äärsete majade väärtus ei kasvanud, vaid väheneb. Põhjus puht tehniline, nimelt ulatub uuest tänavakattest tekkiv vibratsioon majadeni ja seinad värisevad – mida suurem auto ja mida suuremal kiirusel mööda sõidab. Lumi oli nagu õnnistus, sest tasandas selle vibra pea täielikult ära- mida paksem lumi, seda parem! Vanad ümarad kivid ja pehmem teekatte aluskiht ei tekitanud sellist õudsat vibratsiooni.

Posti tn.elanik
1 aasta tagasi

Väga rahul uue tänavaga.Liiklus rahulik,jalutada ja rattaga sõita hea,park imine minimaalne,õhk puhtam.Kinnisvara hind tõusnud.Tänud linnaisadele selle sajandi ehituse eest.

Teemeister
1 aasta tagasi

Kuu pinda sa ju ka ei nimeta tänavaks, eks!
Pole tänavat, pole ka eksitud 😂
See lv peaks küll tagasi astuma!

Jah
1 aasta tagasi

Lumega polnud seal hullu sõita aga kevadel väldin seda teed. Kurb taheti head aga välja tuli….. sõidutee oleks võinud asfaldi all olla.

Külamees
1 aasta tagasi

Tallinna vanalinn – kas keegi teab kedagi kes maarahvast seal viimati käis? Nüüd saab sama öelda Haapsalu kohta.
Ühest küljest mõistetav – püütakse luua selline linliku kõrgkultuuri vääristamise paik, aga siis juhtubki, et mis matsil sinna asja, no kord aastas ehk mõnel suvepäeval. Aga kellele siis seda peetakse, maailmas üks kriis järgneb teisele ja turistid siin põhjamaal niigi luksuskaup.
Ehitame üles järjest igasuguseid luksusi, ise neid hellitavalt investeeringuteks nimetades, unustades, et arved tulevad ka maksta. Siis, ups – raha es jätku, ei üheks ega teiseks.

Ikka
1 aasta tagasi

Posti tänava kinnisvaraväärtusele see hea, saad öelda, et korter asub vähese liiklusega kõrvaltänaval

Abcmas
1 aasta tagasi

See on ju väga hea,et eesmärk saavutati ja peatänava liiklus vähenes.

Imelik
1 aasta tagasi
Reply to  Abcmas

Sel juhul on küsitav sinna projekteeritud sõidutee otstarve ja peatänava nimetus.

Poliitvõhik
1 aasta tagasi

M.o.t.t. 😄
Aga HLV on tubli. 2 kärbest ühe hoobiga. Isegi 3.
Liikluskoormus peatänavalt maha
Peatänava parkimismure lahendatud
Peamine – turistidel 2 kuud aastas ilus vaadata 👍

Tehke järgi v makske kinni. Mulle meeldib

just just
1 aasta tagasi
Reply to  Poliitvõhik

trammiliin ka veel ja on löödud neljaski kärbes-bussindus

Imelik
1 aasta tagasi
Reply to  Poliitvõhik

Esimest ja teist “muret” saab lahendada oluliselt väiksemate kuludega. Kiviladumise kunsti modernismiks on antud “teost” ka raske pidada. Pigem nagu “improvisatsioon” (vanasti küll nimetati lihtsalt praaktööks). Kõlab nagu sarkasm?

rae
1 aasta tagasi

Tegelikult on juba harjutud mööda Posti tänavat sõitma. Igatahes täna oli see nii.

Imelik
1 aasta tagasi
Reply to  rae

Kui punkt A või B asub Posti tänaval siis ilmselt seal sõidetakse, küsimus on – milline oli teekond?