1

Vald sõlmib maaomanikega kergliiklusteelepinguid

Urmas Lauri

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Üheks täbaraks kohaks on Silma teerist, kus pole veel maaomanikuga kergliiklustee tema maalt kulgemise asjus kaubale saadud. Foto: Urmas Lauri

Üheks täbaraks kohaks on Silma teerist, kus pole veel maaomanikuga kergliiklustee tema maalt kulgemise asjus kaubale saadud. Foto: Urmas Lauri

Räägu–Rannaküla kergliiklustee ehitusega saaks alustada järgmisel aastal, sest riigieelarves on selle tarvis kirjas 500 000 eurot.

Räägu–Rannaküla kergliiklusteed hakati projekteerima juba 2017. aastal, kooskõlastustega projekti sai Lääne-Nigula vald kätte kaks aastat hiljem.

Nüüd tuleb aga toona valminud projekti uuendada, sest tänavu augustis möödus projekti eelmisest kooskõlastamisest kaks aastat ja see aegus. „Uus kooskõlastusring on alanud,” ütles Linnamäe Arenguseltsi (LAS) juhatuse liige Elle Ljubomirov.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
En.
En.

Uusi kergliiklusteid projekteerides võiks muu hüvelise kõrval väärtustada ka vaiksemaid maršuute võrreldes Haapsalu-Keila ja eriti Haapsalu-Ääsmäe mnt. vahetu teeäärsega. Vaatasin Maaameti pärandkultuuri kaardilt, et vana Keila maanteetamm algab juba Võnnu oja juurest kalakülast, ulatudes puude varjus diagonaalis Linnamäe teeni. Kas poleks mõistlik taolisi teetammet ära kasutada? Rattasõit iseenesest on väga pro, kuid pool tundi 100 km/h möödalendava autokolonni kõrval äratab pigem soovi ise autos Mozarti kuulata kui ‘värskes õhus tervisesporti’ teha.

wpDiscuz