3

Parvlaevaühendus Hiiumaaga on katkenud

Urmas Lauri

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee


Leiger tegi oma esimese reisi Rohukülast Heltermaale mullu 22. detsembril. Praegu on laev rikkis ning seisab Rohuküla kai ääres. Foto: Urmas Lauri

Esmaspäeva hommikul katkes laevaühendus Hiiumaaga, sest parvlaev Leiger ei saanud tehnilise rikke tõttu Rohukülast väljuda ja takistas seetõttu parvlaeva Tiiu sildumist, kirjutab rahvusringhäälingu uudisteportaal.

Parvlaev Tiiu väljus esmaspäeva hommikul küll Heltermaalt, kuid ei saanud Rohukülas silduda, sest Leiger oli kaikohal ees. Parvlaev Tiiu pöördus seejärel tagasi Heltermaale.

Tallinna Sadama kommunikatsioonijuht Sirle Arro ütles, et Rohukülas on vaid üks kai, mis suudab uusi parvlaevu vastu võtta ja kuna Leigrit eest ära ei saadud, ei jäänudki muud üle, kui Tiiu Heltermaale tagasi saata.

Leigeri tehniline rike on Arro sõnul esialgsetel andmetel seotud mootoritega.

Asenduslaev Regula, mis suudaks Rohukülas ka mõne teise kai ääres silduda, on Heltermaa sadamas ning sel pole peal meeskonda, et reisijaid teenindama asuda.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
sinisilm
sinisilm

Hiiu nali….,ei nandri nali.Ja heietatakse juttu Noa – Rootsi sillast vms.

vajalikud asjad tulevad ikka
vajalikud asjad tulevad ikka

Nali on see Noa – Rootsi! Rootsit ma tean. Kusagil on ka Noa?!

Volli, saarlane
Volli, saarlane

Sellest on Lääne Elus kirjutatud ju.

https://online.le.ee/2017/06/30/analuus-kinnitas-noarootsi-silla-voimalikkust/noarootsi-sild/

Aga asjast ka. Seda uutele laevadele sobimatut kaid ei saa ümber ehitada enne aastat 2019. Nimelt on see tehtud eurorahadega ja europrojektid peavad oma ettenähtud eluea ära elama, muidu tuleb eurorahad tagasi maksta. Regula saab kasutada kõiki kaisid/rampe, “saarevägilased” mitte.

wpDiscuz