5

Lääne Elu paberleht teisipäeval, 18. aprillil

Tarmo Õuemaa

Tarmo Õuemaa

tarmo@le.ee

IMG_1605

Kekkilä päästev õlekõrs on majandusminister

Turbakaevandaja Kekkilä taotles jaanuaris Niibi turbarabas oma kaevanduse laiendamist, kuid Lääne-Nigula vallavolikogu ei toetanud seda, soovides enne täiendava hüdrogeoloogilise uuringu tegemist. Nüüd lükkas keskkonnaamet Niibi turbaraba kaevandusloa otsustamise majandusministri lauale. Kui minister otsustab, et kaevandus on riiklikult tähtis, võib kaevandus laieneda valla vastuseisust hoolimata.

Laines lõppes suur remont

Spaahotell Laine pidas kolmapäeval oma 23. sünnipäeva, tähistades ühtlasi kolm kuud kestnud remondi lõppemist. Jaanuaris alanud uuenduskuuri järel sai pool kahekohalistest tubadest täiesti uue väljanägemise. Muudetud on ruumi paigutust ja sisekujundust, mööbel vahetatud, täisremont on tehtud duširuumides. Laine juhataja Irene Väli sõnul läks ümberehitus maksma 676 000 eurot.

 

 

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
mh
mh

Eesti metsad on ära kärbitud nagu malelaual — sedasi,et valged ruudud tühjaks tehtud,mustadel nüüd jäänud ☆üle vaid mängida….

Anonüümne
Anonüümne

Rail Baltic on tähtis käputäiele “suurtele meestele “kõigepealt,sest selle ehitamise järgselt kallineb kogu transport 2 korda!

vat'
vat'

Tühja kohta ei jää,eriti sinna,kus ökoloogiliselt puhas.See ongi osa me varandusest.
…Või soovib keegi roostepruuni kraanivett sisse hulpida???????Mingu ja proovigu kohe järele—selliseid kohti on Eestis olemas juba.

kasukas
kasukas

Lükkaks keskkonnaministri lauale ka!Kui keskkonnaminister leiab,et turbakaevandus Niibis on läänemaa looduse ja keskkonna alustalade õõnestamine?
Vastupidise “tõestamine” kestaks aastaid ja Kekkilä oleks juba ette kaotanud….

Reino
Reino

Kui üldse on keegi vastutustundetu, siis mitte Keskkonnaamet, vaid odavat populaarsust püüdvad ajakirjanikud, kes võimendavad regulaarselt keskkonnaga seotud ettevõtmiste (Rail Baltic, metsaraie, turbaraba, kruusakarjäär jne.) vastast hädakisa. Varsti polegi Eestimaal muud kui matkarajad ja 100-protsendine ökoriik, ainult pole enam neid, kelle jaoks seda kõike üritatakse luua, sest aktiivsemad inimesed on maalt lahkunud linnadesse või välismaale.

wpDiscuz