Galerii: Posti tänava slaalomirada püsib veel terve nädalavahetuse

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Haapsalus Posti tänaval on praegu keeruline liigelda. Foto: Urmas Lauri
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 7
Haapsalus Posti tänaval on praegu keeruline liigelda. Foto: Urmas Lauri

Haapsalus Posti tänaval käib teeremont. Haapsalu Veevärk tõstab keset tänavat kulgeva kanalisatsioonitrassi kaevukaaned teepinna tasandile ning selle tõttu on kõikide kanalisatsioonikaevude ümbert lahti raiutud asfalt.

„Haapsalu Veevärk võttis lahti vanad ja äravajunud kaevud, asendas need uutega ning nüüd tõstetakse kanalisatsioonikaevude kaaned teepinna tasandile, et autosid ei lõhuks,” selgitas Haapsalu linnavalitsuse pressiesindaja Tõnu Parbus.

„Teeme sügisel oma peatänava korda,” ütles Haapsalu Veevärgi juhataja Kaido Erik. „Tänava pind ju kogu aeg tõuseb.” Igal aastal pärast Ameerika autosid ju Posti tänav pinnatakse ning kaevud jäävad aasta aasta üha rohkem auku.

„Et mitte augustibluusi ajal tänavat kinni panna, siis mõtlesime, et teeme tänava korda madalhooajal,” selgitas Erik.

Millal Posti tänava teetööd lõppevad, see sõltub Eriku sõnul asfalteerrijast. „Nad hakkavad esmaspäevast alates vanalinnas järjest tänavaid asfalteerima,” teadis Erik rääkida.

„Rekonstrueeritakse ka Posti-Vaba-Mihkli-Karja tänava ristmiku teekate. Kokku 245 m2,” kinnitas Parbus.

Ristmiku rekonstrueerimise maksumus selgub 22. oktoobril. Valmima peaks ristmik novembri lõpuks.

Posti-Vaba-Mihkli-Karja tänava ristmiku teekate uuendatakse 245 m2 ulatuses. Kaart: maa-amet

Fotod: Urmas Lauri

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
9 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Tee
5 aastat tagasi

Kas eelmine kaevuluukide tõstmine tehti tsaariajal, et nii kiiresti ära vajus. Eile ma vaatasin, et sellise kvaliteediga töö tegemise peaks töötegiad ise välja maksma, või linnasaksad, kes on selle kvaliteediga rahul.

Möödakäija
5 aastat tagasi

Eks olegi parim aeg asfalteerimiseks.
Kordategemiseks asja muidugi nimetada ei saa –
rohkem nagu lappide peale lappide panek.

Kodanik
5 aastat tagasi

Kas foori juures oleva ülekäiguraja valgustus ka üks kord korda tehakse? Linnavalitsuse poolses otsas ükski lamp ei põle.
Ja veel. Miks suurel ristmikul päris paljud valgusfoori rajad/suunad ei reageeri jalgratturile (seisan keset sõidurida)? Kui ühtegi autot ka selja taha ei tule, siis jääd nagu idioot sinna ootama.

juss
5 aastat tagasi

Aga kas niimoodi saama, et teeks selle nn peatänava tervenisti korda? Ja minu vanaisa ütles, et kokkuvõttes tuleb see odavam, kui praegune kirbutsirkus!

Kohalik.
5 aastat tagasi

Ja millal jõutakse Posti tänava, Rimist kuni Linnavalitsuseni, kõnniteede remondini? Seal on kohati auk augus kinni ja jalgratastega kihutatakse nii, et vaata et jalgratturile jalgu ei jää!!!

Rattur
5 aastat tagasi

Kas peatänava kõnniteedel tohib jalgrattaga sõita, kui kiirus on jalakäija tasemel? Sest Posti tänava sõidutee rentslites ei ole võimalik seda teha – esiteks on need liiga ebatasased ja auklised, teiseks on teeservad autosid täis pargitud. Või parandatakse ka rentslid siledaks? Rentsli probleem on ka Jaama tänaval, eks neid kohti on veel. Kas keegi oskab vastata?

kirbutsirkus
5 aastat tagasi
Reply to  Rattur

on need Haapsalu teed ja tänavad. Aga jah parem teha veinifestivale ja motonäituseid ja joogat, kui teid. Iga linnapea valib oma stiili ja linnlased valivad linnapea.

mõte
5 aastat tagasi
Reply to  kirbutsirkus

Meil pole ju Linnapead! Sukles käi vaid palga järel.

Õige mõte.
5 aastat tagasi
Reply to  Rattur

Kõnniteele tuleb panna jalgrattaga lubavad jutid ja märgid, nii nagu Soomes ja Rootsis. Haapsalu kõnnitee ju enamjagu inimestest tühi nagunii. Kõnnitee maastik on nagu oleks kuupeale sattunud. Teravad servad, auk, augus kinni. Kuidas siis veel ratastooliga liikuma saada? On ju Haapsalus Eestis ülehinnatud neuroloogia keskus. Posti ja Karja tn. jalgrattaga nii ohtlik sõita. Mõlemad teeääred pargitud täis, jalgratastel pole enam ruumi. Autod, bussid ju nagunii sõidavad ka veel.