Kaja Kallas sotsiaalmeedias: Haapsalu raudtee ehitamise plaan ei ole jõus

Lääne Elu

info@le.ee

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Haapsalu raudteejaam. Foto: eskiis

Peaminister Kaja Kallas kirjutas pühapäeval X-is (endise nimega Twitter), et Haapsalu raudtee ehitamise plaan ei ole jõus. Regionaalminister Madis Kallase sõnul aga jätkuvad ehituseks ettevalmistavad tööd, vahendas ERR.

ERR-i päringule, kas peaministri kommentaarist võib järeldada, et Haapsalu raudteed ei ehitata, vastas regionaalminister Madis Kallas, et raudtee väljaehitamine on regionaalpoliitiliselt väga oluline ning selleks käivad ettevalmistused. „Lõplik rahastus on veel otsustamata, samas on ettevalmistavad tööd jätkunud,” ütles regionaalminister Madis Kallas.

Kliimaministeeriumi liikuvuse asekantsler Sander Salmu sõnul ei ole hetkeseisuga tehtud otsust Haapsalu raudtee ehitusega jätkata ning selleks ei ole eelarvelisi vahendeid ette nähtud.

Artikkel jätkub peale reklaami

Varem on regionaalminister Kallas öelnud, et Haapsalu raudtee lõik Turbast kuni Ristini on liikuvusreformi investeeringute kavas sees. Kava kinnitab valitsus kuu lõpus.

Kogu raudtee Turbast Rohukülani on projekteeritud ja ehitusloa saanud. Turba-Risti lõigul käivad raadamistööd.

Reklaam
32 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Ja.
1 aasta tagasi

Reformi tallalakkujad võiksid nüüd küll rahul olla mis eestis toimub. Kurb

Maakas
1 aasta tagasi

Loogiline, et kaka nii ütles. Oli ju selle projekti peatamine üks esimesi asju, mida ta võimule saades tegi. Inimestele pole ju valitsuse arvates mingit ühistransporti vaja, las maksavad automaksu.

Maksumaksja mats
1 aasta tagasi
Reply to  Maakas

Mind häirib kõige enam see kuradi raha loopine. Kümned miljonid, vahel paar miljardit, lendavad kurat teab kuhu – Nigeeria vähemusõiguste toetuseks, kohalikud MTÜ´d, stiilis “nutriate suguelu uurimiseks” jms absurd. Eesti Õhk, Nordica, EE Utah ja Jordania kaevadnuste musta auku ei tasu rääkidagi. Sinna jagub pappi, pole mingit probleemi, meedia ka ei kajasta teemat ja on vait, nagu nunnad saunas. Loogiline, et meie pisikesel riigil ei jagu selle kõige taustal oma inimeste jaoks. Meedias vaja kisada, et eelistage ühistransporti, aga reaalses elus, selle kinnitamiseks, harvendame sõiduplaane ja teeme veel need viimasedki liinid tasuliseks. Ok, oleks see piletihind sümboolne, aga siin võta… Loe rohkem »

LE tsensor
1 aasta tagasi

Nii ei tohi rääkida, kohe kustutame su kommentaari

Kaka käsilased
1 aasta tagasi
Reply to  LE tsensor

miinuseid ladumas.

Martini
1 aasta tagasi

Kas teil perearsti ei ole?

...
1 aasta tagasi
Reply to  Martini

Mida ta valesti kirjutas? Kui te ei näe ega kuule, mis ümberringi toimub, siis peaksite ehk kaaluma seda perearsti värki. Ei?

Ehh mis
1 aasta tagasi

Kurat võtaks, mida peab tegema, et see rong ükskord siinkandis taas liikuma hakkab!!!??? Keerutavad ja keerutavad aastaid juba selle ümber. Isegi valimislubadustes(loe:valetamine) on see teema sees olnud, aga ikka blokitakse kuskil ära. Pidi ju kõva rohepööre olema, milles probleem!? Bussid õhku ei saasta või? Kahtlane tundub see reformiärikate erakond.

Müstika
1 aasta tagasi
Reply to  Ehh mis

Juba tsaariajal käis rong siin. Tuli OMA riik ja lõpetas selle ära. Tase, pole midagi öelda.

IRW
1 aasta tagasi
Reply to  Müstika

Tsaari pärast see rong käiski. Juba nõuka ajal taheti see sulgeda kuna majanduslik vajadus puudus. Vaid vene armee tõttu seda hinges hoitigi

Kas
1 aasta tagasi
Reply to  IRW

üritad väita, et ainus reisija, kõigi nende aegade jooksul oligi tsaar koos oma saatjaskonnaga? Nojah, igaühel on õigus oma arvamusele 😀

IRW
1 aasta tagasi
Reply to  Kas

No mõnedel tasuks ikka raudteede ja maanteede arengu ajalugu vaadata. Pealegi tsaari ajal sõitis rong 20km/h

No ja siis?
1 aasta tagasi
Reply to  IRW

Kui kiiresti hobuvanker sel ajal siis liikus? Sotiga vä? 😀 Su loogika järgi olid tol ajal kõik majanduslikud idioodid, kes ainult suurest masohismist ehitasid raudteid, et kuhugi raha panna ja “äge” välja paista.

IRW
1 aasta tagasi
Reply to  No ja siis?

No paistab et hariduse rase seal läänemaal on ikka üsna madal. Milline oli tol ajal raudtee- isegi korralikku raudteetammi polnud – lihtsalt kaevati kahele poole kraav ja liiprid pandi pinnasele . Maanteid sisuliselt polnudki, need tulid hiljem kui ehitustehnika hakkas arenema

Martini
1 aasta tagasi
Reply to  IRW

Rumal jutt suhu tagasi! Tsaariajal sõitis rong sama kiiresti, kui aastal 1977!

IRW
1 aasta tagasi
Reply to  Martini

77 sõitiski rong 20km/h mõnes lõigus isegi vaid 10km/h kuna raudtee liiprid olid mädad

Mis plärad joodik
1 aasta tagasi
Reply to  IRW

Valepuha. 90 datel sõitis see nii aeglaselt, viimane rong liikus justkui tigu. Võibolla tigu pani kohati möödagi. Kuid seeest pakuti kupees teed ja saiaksest.

jajaa
1 aasta tagasi

Kui juba Kaja Kallas eitab, siis ilmselt ehitavadki valmis.

Toetan Aadut
1 aasta tagasi

Loogiline ju et ei tule…
See ehitamine maksaks 50000 inimesele tasuta takso piiramatu kilometraažiga 50 aastaks..

Mida veel
1 aasta tagasi
Reply to  Toetan Aadut

Liialdus ja täitsa jaburdus. Poleks uskunud, et sa nii rumal oled või on see kuskilt laenatud lausejupike?

Huvitav
1 aasta tagasi
Reply to  Mida veel

Et paneme 200+ milli magama mingi raudtee ehitamiswks ja hiljem maksame 8+milli aastas selle ülalpidamiseks ?

...
1 aasta tagasi
Reply to  Huvitav

And?

uskmatu
1 aasta tagasi
Reply to  Toetan Aadut

Pärast vamimist peaks iga maksumaksja selle ülevalpidamiseks maksma ca 500-700 € aastas,kuni tuleb järkordne Taal ja ostab selle 1€ eest
vanarauaks !

IRW
1 aasta tagasi
Reply to  uskmatu

Aga nii ongi- 20 aastat tambime sinna meeletult raha ja siis leiame et odavam on ta jälle ülesse võtta

Napak
1 aasta tagasi
Reply to  IRW

Sina ei tambi. Kultuurimaja peab sind ülal.

mingi
1 aasta tagasi

partei ja selle genossed on rahvast aastaid lollitanud

Liberaalne diktatuur
1 aasta tagasi

Diktaator on rääkinud.

jabur
1 aasta tagasi

on see, et ühes tilllukeses riigis ei suuda valitsejad kokku leppida…üks ütleb, et pole sellist plaani, teine vastab, ettevalmististöö käib….Haige värk!

Tigedik
1 aasta tagasi

See oleks üks jaburamaid otsuseid kui seda ilmmõtetut teed ehitama hakatakse

Oppaa
1 aasta tagasi
Reply to  Tigedik

Misasi ilmmõtekas on?

Napak
1 aasta tagasi
Reply to  Oppaa

Mingi laudazargoon.

Huvitav
1 aasta tagasi
Reply to  Napak

Töötate laudas ?