Helmen Kütt: kes igatseb tagasi alkoholireklaame?

Helmen Kütt. Foto: riigikogu

Helmen Kütt. Foto: riigikogu

See polnudki nii ammu, kui hilistel õhtutundidel teleri ees istumine tähendas paratamatut osasaamist arvukatest alkoholireklaamidest. Joovastavate jookide atraktiivsed reklaamid trügisid eriti hoogsalt era­kanalite eetrisse suuremate pühade ajal, näiteks jõulude ja aastavahetuse paiku.  Alkoholi reklaamiti laialt ka mujal. Umbes kuus aastat tagasi olukord muutus. 2018. aasta 1. juulil astusid jõusse piirangud, mis tõmbasid alkoholi reklaamimist tugevalt koomale teles, raadios ja sotsiaalmeedias ning keelustasid välireklaamid üldse.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
jamis
1 kuu tagasi

on joomarluses muutunud, seda, et ka üha nooremad lapsed on jooma hakanud heade onude kenadeks disainitud purkidest

Inimene
1 kuu tagasi

Mina soovin küll