Esmaspäevast tuleb bussisõidu eest maksma hakata

Lääne Elu

info@le.ee

Tööealised inimesed peavad bussisõidu eest nüüd maksma hakkama. Foto Urmas Lauri

Maakondades, kus seni on kehtinud tasuta transport, tuleb tööealistel inimesel 22. jaanuarist hakata piletit ostma.

Läänemaal kehtivad tsoonihinnad, kus ühe tsooni pilet maksab sularahaga ostes 1 euro, e-raha ehk ühiskaardiga tasudes 0,75 eurot. Kahe tsooni pilet maksab vastavalt 1,7 ja 1,28 eurot ning kolme tsooni pilet 2,4 ja 1,8 eurot. Vaid Haapsalu ja Rohuküla vahel ühendust pidaval nõudeliinil 1A maksab pilet kõigile, ka õpilastele ja pensionäridele, 2 eurot.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
42 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Kodanik
4 kuud tagasi

Kuidas ma saan osta pileti number 34 või 36 bussis ühiskaardiga? Linnaliinis pole mingit probleemi. Kas ma pean bussijuhile ütlema, kuhu ma minna soovin ja siis kaarti viipama? Ma ei sõida Haapsalu piirist välja.

töötu parm
4 kuud tagasi

Ma vist tean seda bussijuhti, neil ka keskmine vanus päris pensioniea lähedal.

Napak
4 kuud tagasi
Reply to  töötu parm

and so what?

IRW
4 kuud tagasi

Muidugi tuleb maksma hakata. Kaua te teiste seljas liugu lasete.

bustjak
4 kuud tagasi
Reply to  IRW

Nahaalid tahavad ikka teiste arvelt elada.

paaria
4 kuud tagasi

Keskerakondlane: 10 miljoniga, mis rahva käest tasulise ühistranspordiga ära võetakse, ei tehta midagi paremaks, see raha läheb munitsipaal turismiks seltsimeestele, kes austraaliasse , kes mumba lumbasse

maainimene
4 kuud tagasi

süüakse maalt välja, et teha ilmselt maad uutele nursipaludele

Rohepööre mai ässs
4 kuud tagasi

Kõik rohelised kilkavad ja kägisevad, et eelistage ühstransporti ja samal ajal teevad selle tasuliseks. Kui enne kasutasin võimalikult palju linnaliibi bussi, siis nüüd hakkangi oma autiga sõitma. Lihtne: üks ots kesklinna 1,50€, edasi tagasi 3€. Kütuseliiter ~1,6€. Kui aparaat tarbib ~8L/100km, siis selle ühe päeva edasi-tagasi piletiraha eest saab ~20km autoga sõita. Mis kuradi põhjusel ma peaksin veel siis ühistransporti eelistama, mis tuleb km. lõikes kordades kallim, liigub harva + peab kraam käe otsas tassima. Tänan ei. Ehk siis palju õnne rohelised oravad – saite järjekordse geniaalsusega hakkama. Ärge nüüd uuesti kägisema hakake, et liiklusesse on autosi palju juurde tulnud,… Loe rohkem »

karl pents
4 kuud tagasi

Lihtne: üks ots kesklinna 1,50€, edasi tagasi 3€. Kütuseliiter ~1,6€. Kui aparaat tarbib ~8L/100km, siis selle ühe päeva edasi-tagasi piletiraha eest saab ~20km autoga sõita.

Väga primitiivne arusaam auto ekspluatatsioonikuludest! Hakatuseks arvuta oma auto sõidukilomeetri hind ja ära unusta, et see ca 8l/100km kohta on ideaaltingimustes kuskil laboris arvutatud ja et auto liigutamiseks ainuüksi kütusest ei piisa!

igatahes
4 kuud tagasi
Reply to  karl pents

10 korda mugavam, kui kusagil bussipeatuses külmetada, teadmata , kas buss üldse tulebki

Kuuke "asjapulk"
4 kuud tagasi
Reply to  karl pents

ma arvan, et tean ikka sinust paremini, kui palju kütet mu masin reaalselt võtab. Mine targuta mujal.

Saunjakas
4 kuud tagasi

Ja kust need tsoonid hakkavad…sellest, mitte sõnagi…tea, kas nad ise ka asjale on “pihta saanud””…tehti midagi ära ja kasu nagu ikka “0”. Ex kui varsti liine sulgema hakataxe…siis läeb “põnevamax”…

kui
4 kuud tagasi
Reply to  Saunjakas

kunagi , müstilises tulevikus hakkab millegi pärast rong ka haapsalu rohuküla vahel sõitma , maksab pilet ilmselt sama palju, kui talinabanast berliini, sest see on eriline tsoon ja sõita jõuavad ainult põhjamaa veneetslased, kellest kindlasti vändatakse ka aastate jooksul oskari vääriline film

K.s
4 kuud tagasi
Reply to  kui

Praha- Berliin maksis ntx 14 euri nägu rongiga…Tea palju meil Tln-Rix maksma hakkab, oravajõugu juhtimisel arvan, et 3x rohkem…

PuuRott
4 kuud tagasi

Lugege mu huultelt…

Liina Tobja
4 kuud tagasi

Õige kah. Tasuta asju pole olemas!

Kohalik
4 kuud tagasi

Mõistlik, täiesti absurdne oli see, et tööealine inimene sõidab bussiga tasuta ehk teiste kulul.

Juku
4 kuud tagasi
Reply to  Kohalik

Tööealine töötu peab nüüd jala kõndima, sest tal on aega küll.

Eks
4 kuud tagasi
Reply to  Juku

Kuhu siis töötul kiire on? Kas bussis sõites sisustasid oma aega?

Kodanik
4 kuud tagasi
Reply to  Juku

Ma liikusin ka siis jala, kui buss tasuta oli.

Liina Tobja
4 kuud tagasi
Reply to  Kohalik

KÕIK peavad maksma, mitte nii, et osad ei maksa ja sõidavad seega kellegi teise arvelt.

kõik
4 kuud tagasi
Reply to  Liina Tobja

peavad maksma ja ka kõik peavad sõitma, kes ei maksa ja ei sõida, tuleb kuulutada julgeoleku riskiks riigile ja välja saata

aga
4 kuud tagasi
Reply to  Kohalik

need kümned tuhanded ametiautod riigiametites, kohvimasinad, jõusaalid, mullivannid töökohtadel on ju neile tasuta