Bussiliiklus võib koomale tõmbuda

Andra Kirna

andra@le.ee

Bussiliinid, kus sõitjaid napib, võivad kulude kärpimise tõttu muutuda osaliselt tellitavaks või hoopis kaduda. Foto: Malle-Liisa Raigla

Bussiliinid, kus sõitjaid napib, võivad kulude kärpimise tõttu muutuda osaliselt tellitavaks või hoopis kaduda. Foto: Malle-Liisa Raigla

Transpordiameti kulude kärpimine 3,7 miljoni euro võrra võib kaasa tuua selle, et väheste sõitjatega bussiliinid suletakse.

Transpordiamet on teada andnud, et kärbib kulusid järgmisel aastal 6,7 protsenti ehk 3,7 miljoni euro võrra. See tähendab, et ühistranspordikeskused peavad oma teenust kokku tõmbama ühe miljoni liinikilomeetri võrra.

Ei Põhja- ega Pärnu ühistranspordikeskus, mis Läänemaal bussiliiklust korraldavad, taha esialgu nimetada konkreetseid liine, mida kärped puudutavad.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
21 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Vahur Reede, saarlane
2 aastat tagasi

Hakka või uskuma Kersti Kaljulaidi, kes oma viimases kõnes Riigikogus viitas pöhjusele, miks asjad Eesti Vabariigis nii viltu kisuvad – Riigikogu liikmetel on nii väike palk, et see ei motiveeri Riigikogu liikmeid tööle. Valitsus lihtalt teeb, mis tahab ja kulud ning vastutuse lükkab omavalitsuste ja rahva kaela.

Põhjus on nüüd teada ja see on enamus probleemide põhjus aga lahendus ju lausa karjub näkku – vähendame Riigikogu liikmete arvu ja saabki palgatõusu! 😀

Kas vähendada Riigikogu liikmete arvu 2% või nii, et järgi jääbki 2% – see sõltub sellest, milline summa motiveerib valituid tööle hakkama.

lahendaja
2 aastat tagasi

Ärge muretsege, tulevad kommertsliinid asemele kui minemised, tulemised ära hakkavad jääma!

lugeja
2 aastat tagasi
Reply to  lahendaja

Nalja teed… kommertsliinid väheste sõitjatega liinidele?

Reformierakond hoolib
2 aastat tagasi

Elu läheb kogu aeg paremaks….numbrite järgi.

Anne taeblast
2 aastat tagasi

Bussiliiklust polegi veel korraldatud!
Läänemaast ja Haapsalu st me üldse ei räägi!
Kuidas saab midagi koomale tõmmata, mida pole olemas!!

Mats
2 aastat tagasi

Ega matsidele polegi mingit bussi vaja,istugu kodus,kasvatagu juurikaid,sigu,lambaid ja lüpsku lehmi,et linnavurled nälga ei jääks.Mida neil linna asja,koperdavad veel autoalla ja kellel seda jama vaja.

Jaan
2 aastat tagasi

Ristil peagi valmis uhke bussikas kuhu nüüd bussid ei käigi. Saab korraliku kohaliku õlleka avada, kus jotad saavad hängida. Kas selleks oli vaja hulk riigi ja valla raha tuuri panna? Asjapulgad ei tea kuhu häbi pätast silmi peita.

Kaili.
2 aastat tagasi

Õige mõte. Rong ju kohe-kohe tulemas. Saabki kiiremini, kui bussiga.

113
2 aastat tagasi
Reply to  Kaili.

Selle rongi rahastamise võiks parem bussi liinidesse suunata ,

tipp
2 aastat tagasi

ametkonnad on nn tippspetsialiste täis, kes muudkui palka endale tõstavad. Tehke siis midagi kasulikku, tipud! Ei pea ju liine kohe sulgema- eks saaks väiksemaid busse, mingeid graafiku muutused, mõelde midagi välja. Jube hea on olla muidu juhtival kohal.Kärpeid on vaja-paneme liinid kinni.Kuhu see riik sedasi jõuab…..

Johannes
2 aastat tagasi
Reply to  tipp

Jälle üks vingumine. Vaadake mis te ise seal Lääne Nigula vallas korraldate. Rohkem ametnikke oli ju valijate soov. Volinikud hakkasidki kohe osavaldu moodustama, tulevad ametnikud, neile vaja ruume, vaja transpordivahendeid liikumiseks ja sinna siis kogu raha ka ära kulutatakse.

aga
2 aastat tagasi

mida teha puuetega valitsusega

Hellat
2 aastat tagasi
Reply to  aga

Aga ise vist puudega?

mees metsast
2 aastat tagasi
Reply to  Hellat

Mida “aga” valesti ütles ?

paneme
2 aastat tagasi

unustatud autostopi uuesti käima, samuti oli vanasti tühjalt sõitvad autod kinni pidada ja kaubajaama saata, spets miilitsapostid olid selleks