Lennukid ja lennujaamad on teatavasti glamuurne värk, mistõttu armastavad riigid poliitikute eestvedamisel tihti lennundusäri pidama hakata. Eestigi pole sellest patust prii, sest Ikarose tiivad on korduvalt päikesele liiga lähedale jõudnud, pankrotiga lõpetas Estonian Air ning raske on näha, et kuidagi teistsugune saatus võiks ees oodata Nordicat.
Üllatav on lugeda Lääne Elust kriitikat päikesetõusuvalitsuse ühe ulmeprojekti aadressil. Täna avaldate Laatsi, homme Helmeid?! Kas nii saama?
Nõus, järjekordset oravate rahakantimist pole vaja lubada.
Kunagi ehitati AHVrikasse mingi abiprogrammina sadu kilomeetreid maanteid mis ei viinud mitte kusagilt mitte kusagile ja praeguseks on need kõik juba liiva all.Täpselt sama jama on selle kellelegi deliiriumis kangastunud Raili Peldikuga.
Kuulge põmmpead , kes te tarkust nafikutelt laenate … Eesti vabariigis pole ükski poliitik pärast rahareformi rublalt kroonile üleminekut teinud ühtki suurt asja. Ükski poliitik ei teagi mis on suur asi … ja AirBaltic on samuti üle mõistuse ning siinsed hädapätakad ei pea midagi arvama. Varsti ruleerib rajale Airbalticu värvides lainer , mis võtab Riiast suuna Põhja – ameerikale … Eestlaste tippsaavutus seal on eestlasest kapten , kes mängib lõõtspillil reisitervituseks Ukuaru valssi. Nõo kool on hea koht kaptenite algkoolituseks , paraku maksavad nad kõi jälle makse teistes riikides ja teistele riikidele … Loomulikult pole osalus mingi asi … kui… Loe rohkem »
Kuidas ei ole?Eestlane Simon Goldberg pani 10 milli pihta ja see oli meie väikese riigi kohta kaunis “suur asi”
eks goldberg üritaski enda tehtud suure asja korralikult palgastada … mis muud. veb fond oli mingis ulatuses ka tagasi toodud juba 1995.