Vormsi unistab suuremast laevast

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Ormsö põhikunded on metsaveoautod, kes aga võtavad laeval palju ruumi, nii et sõiduautodele jääb vähe kohti. Foto: Urmas Lauri
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Ormsö põhikunded on metsaveoautod, kes aga võtavad laeval palju ruumi, nii et sõiduautodele jääb vähe kohti. Foto: Urmas Lauri

Väikesaarte transpordiühenduse analüüsis tõdeti, et ühendus peab olema stabiilne ja paindlik.

Välja toodi ka väikesaarte mure: suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koos tehnikaülikooli mereakadeemiaga analüüsis väikesaarte transpordiühendusi. Uuring ei andnud siiski konkreetseid vastuseid, mida ja millal saarte ja mandri ühendustes täpselt muutma hakatakse, vaid püstitas pigem järgmised teemad, mida tuleb edasi uurida.

Ministeeriumi meremajanduse asekantsler Kaupo Läänerand ütles uuringutulemusi esitledes, et riik taotleb küll saarte mandriühenduseks lisatoetust ja täiendavat rahastust, kuid kiiret ja lihtsat lahendust ei ole.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
4 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
jaa
2 aastat tagasi

kehvake projekt on. Laeval on tekipinda küll, aga kandevõimet napib. Ja sai juba enne laeva ehitamist öeldud, et vaadaku ka tulevikuperspektiivi.

Vahur Reede, saarlane
2 aastat tagasi

“Välja toodi ka väikesaarte mure: suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks.” Krt küll, kas ise ei saa aru, et sinna ongi see asi peidetud?! Ühes lauses on kirjas nii probleem, kui ka põhjus! Nimelt see riiklikult sõlmitud liiniveo leping VÄLISTAB teise pakkuja liinile tulemise!!! Ja seda kõigi väikesaarte puhul! Saarlasena näen näitena Vilsandit. Mõlemad sadamad on Riigile kuuluva Saarte Liinide käes ja sadamates on s..ks kaikohti, kalapüüki kummastki sadamast sisuliselt ei toimu aga ” suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks”. Abruka – sama lugu. Suuremas mõõmes Saaremaa või Hiiumaa ning mandri vaheline ühendus –… Loe rohkem »

Majaomanik
2 aastat tagasi

Suurusehullustus. Hobulaid tahtvat ka.

sild
2 aastat tagasi

tuleb ehitada ja raudtee noarootsi