content/uploads/2021/04/jüri-ratas-üürimajas_malleliisa-11.jpg"> Riigikogu esimees Jüri Ratas (paremal) tervitas Haapsalu Linnahoolduse juhti Peeter Vikmani, kes talle Haapsalu üürimajas ringkäigu tegi. Malle-Liisa Raigla[/caption]
Reedel külastas Haapsalut ja Läänemaad riigikogu esimees Jüri Ratas, kes vaatas linnapea ja erakonnakaaslasest volikogu esimehe saatel peamiselt üle Haapsalu ehitused, mis Keskerakonna võimuloleku ajal riigilt raha saanud.
Ratasel oli Läänemaad külastades kolm eesmärki: tutvuda Haapsalu–Rohuküla raudtee ehitusega, tervisekriisiga toimetulekuga ja kohaliku elu arenguga.
Riigikogu esimehe visiidi tõttu algas Haapsalu linnajuhtide päev vara: linnapea Urmas Sukles ja aselinnapea Tõnu Parbus asusid kell 6 Haapsalu raudteejaamast Tallinna bussi, et jõuda koos Ratasega kell 8.55 Balti jaamast Turbasse väljuvale rongile. Turbast liitus Tallinna sõitjatega ka volikogu esimees Jaanus Karilaid.
ega vali ka kunagi seda erakonda kus juht on libe nagu lutsukala
nii käibki riigireetmise seadustamise ja legamiseerimise protsess.
uudishimu pole hea
Hr.Linnapea on tark inimene ja sai aru,et bussiga on igal juhul parem minna- äkki läheb juba Tallinnas joomaks ja nii võib lubadest ilma jääda.Tundub,et ka hr.Ratase ettenägelikust saab vaid imetleda.Loomulikult tuleb juba varakult mõelda vanadusele ning iial ei tea,millal kinni võib minna.Samas on Haapsalu jaamaülema amet igati soliidne ja riigileib alati kindel !Aga ma võin ka eksida….
Sa eksid.
Poleks seda asotsiaalide uut lossi, ette näidata, siis Haapsalus pole mitte ühtegi korrusmaja viimastel aastatel tehtud… 🤪
ootame raudteed!
Seleta meile ka, miks sa seda raudteed nii ootad ja kuhu sõita kavatsed, palju oleks peale sinu veel reisijaid oletatavalt ja kuna on ju päevselge, et ülalpidamine jääb riigi, s.t. maksumaksjate koormaks, siis mis on majanduslik põhjendus ehitatavale raudteele
Väikelinnas on päris paljude ametite jaoks tööpuudus. Koli või minema, mida paljud ka teinud juba on. Võibolla kiire rongiühendus aitab inimestel oma koju jääda sõites hommikul pealinna tööle ja õhtul tagasi. Autot ei pea kulutama ja isegi lõhnadega võib esmaspäeva hommikul minna 🙂 . Põhjanaabrite juures toimib selline tööl käimise viis vägagi hästi, miks see ei peaks meil siis ka toimima.
Tore, kui töö oleks otse Balti jaamas, kui ei, siis algab veel sealt edasi mingi transpordiga liikumine, kõik on aeg, ja iga sõit piletiraha, nii, et vähe lootust on autost loobumisel.
Mujal see toimib, olen ka ise kasutanud sellist töölkäimise viisi. Autodega on oht sattuda ummikutesse, mis suurlinnades on tavalised tipptundidel, nii et ajaline kaotus või võit ei ole õigustatud. Eesti on tegelikult väga pisike maa, midagi ei asu võimatult kaugel
milline raudtee ühendus ei ole riigi ülal pidada? Sotsiaalmajanduslik kasu ehk oleks põhjenduseks!?Keegi ei kavatse rikastuda ju selle arvelt, see pole see äri.
Bussiliiklusele makstakse peale ju kordades rohkem. Puust ja punaseks – raudtee on kiirem, ohutum, mugavam, ökoloogilisem ja lõppkokkuvõttes ka odavam, kui bussiliiklus ja autotransport üldse.
Raudtee Rohukülani välja, nii, et praami pealt saab mugavalt rongi peale, leiab kasutamist nii, mis mühiseb. Mõne saab nii isegi hiidlaseks ehk teha – kui pealinna asja mõnel päeval nädalas, siis rongiühendus tagab mugavuse, kiiruse ja ohutuse, mida auto kunagi ei suuda. Kui Rohukülast Balti jaama saab max 1,5 tunniga, siis ilmselt rongi hakataksegi autole eelistama – autoga linnapiirile võib isegi varem jõuda, aga linnapiirilt sihtkohta ei tea tipptunnil kunagi, millal jõuad. Igal juhul on Rohuküla rongiühendus väärt doteerimist. Kes aga soovib “tasutud” ühistransporti nagu näiteks 2010, siis võiks huvi pärast vaadata, kui suur oli näiteks maakondliku bussiliikluse piletitulu toona… Loe rohkem »
Kõike on varem nähtud,ca kümme aastat tagasi lubas Palts raudteed ja Laanet Saaremaa silda Haapsalu kaubamaja ees.
Miks peaks nüüd Ratast uskuma kes kunagi kiitles,et peaministriks saades paneb kohe piduri tänasel moel ehitatavale Rayl Balticule ?
Tool käes “jaan kurat jalad põhjas”!
Palts ei teinud Turbani raudteed. Ning kellele seda Eestit pooleks lõikavat railbalti tarvis peaks olema?
näitas kuidas näeb linnulennult välja 5 km.lõik tallinn -tartu 4 realise autotee ehituse tarbeks rajatud paralleelselt 2 -l pool trassiga trassi ehituseks rajatud pinnase kaevandused, kus mets on langetatud ja suured maaalad mahajäetud kaevandusi täis. mõelge , mis juhtub meie maaga , kui kogu maad läbiva railbaltiku jaoks hakatakse selle muldkeha tarbeks kaevandusi rajama . ida virumaa hullem variant poolitamas eestit
Kas ta laste päid ka silitas? Brežnevil oli nii kombeks ja teistel kommunistidel.
Tegelikkuses huvitub Ratas ikka tulevatest kohalikest valimistest. Ei muud.
Raudtee risu ongi selleks vaja,et venelaste hääli püüda.
miks venelaste?
Tea, kuhu need Vovad siis ka sõidaks seda raudteed mööda
Ja mitte ainult Ratast. Ka Karilaid ja Sukles tegelevad aktiivselt eelseisvate valimistega. Ametlikult kui erinevad parteid (KE ja HaRi), kuid tegelikkuses on nad ühe p..se kaks kannikat. Valid Suklese, saad Karilaiu. Kas sellise koosluse tsementeerimine Haapsalule kasulik on, jääb igaühe enda otsustada. Mina näen siin tugevat stagneerumist. Värsked mõtted ja ideed on kadunud, samas raudtee teema “toidab” valimisi juba aastaid… PR nimel oli vaeva nähtud. LE ajakirjanik kl.6 hommikul Haapsalu bussijaamas pilti tegemas. Kas tõesti juhuslikult?
ps. Millal linnavõim teavitab, millised on plaanid tulevikus tühjaksjääva vana Kuuse tänava koolimajaga?
No see on küll rahva oma viga kui ühe raudtee lubaduse tõttu aastaid valimistel ühtviisi käitutakse . Samas tuleb tõdeda, et parem kaua võimul olijad, keda teada, ja tuntakse. Ei saa ikka ühe linna juhtimist anda väga noorte kätte-puudub elukogemus ja liigne uljus ning ebareaalsed lubadused ei tule kasuks nii tõsises ametis
Ja Haapsalu pensionäridel pole skatepargis tõesti midagi teha..
Tundub, et seni on poliitikutel raha jätkub laiaks löömiseks. Aga lõputult mitte. Me räägime raudteest, mis mitte kunagi end ära ei tasu. Elektriautode ajastul muutub aina olulisemaks maa-asulate ja külade vaheline liiklus, sealhulgas ühistransport. Selle kihutava rongiga võidakse ju kord hommikul ja kord õhtul kahe linna vahel kihutada, kuid tulevik kuulub paindlikumatele lahendustele, mis arvestab ka Läänemaa elanikega reaalselt. Need raudteele tehtavad kulutused ja dotatsioonid võiks suunata ühistranspordi ja teede korrashoiu paremale tagamisele Lääne maakonnas aga mitte pooltühjalt seisvale raudteele.
euroopa keskpanga andmetel on meil maksukoormus 68% nii et esimese käiberingiga saab riik juba 68 % tagasi. nii et juba teise käiberingiga peak see ennast ära tasuma nii et piletirahad juba 10 aastat ette kaetud on
väga õige! Mõni lihtsalt arvutab lihtmeetodil, et kui pileti ostab kümme inimest, siis ei tasu ära. Ega see mingi erakohvik ei ole, et koogiampsude pealt kasumit arvutatakse
Mati, oma kommenteerimise auru võiksid ka suunata kas asjalikeks kommentaarideks või kui ei, siis hoopis kusagile mujale.