Galerii: Sukles ja Parbus sõitsid Tallinnasse Jüri Ratasele vastu

Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 10
Haapsalu linnepea Urmas Sukles ja aselinnapea Tõnu Parbus sõitsid hommikul bussiga Tallinnasse riigikogu esimehele Jüri Ratasele vastu. Foto: Malle-Liisa Raigla

Täna hommikul asusid Haapsalu bussijaamast bussiga Tallinna poole teele Haapsalu linnapea Urmas Sukles ja aselinnapea Tõnu Parbus, et kell 8.55 koos riigikogu esimehe Jüri Ratasega sõita rongiga Tallinnast Turbasse.

Parbus rääkis, et Herjavast bussijaama sõites sõitis talle vastu 13 autot. „Sellisel kellaajal ei sõideta Taeblasse tööle, vaid Tallinnasse,“ nentis Sukles.

Bussi oodates rääkis Sukles, et tegemist on tema esimese bussisõiduga Haapsalust Tallinnasse, vastupidises suunas on ta kümmekond aastat tagasi ühe korra sõitnud.

Hiljem liitus Tallinnasse sõitjatega ka Haapsalu volikogu esimees Jaanus Karilaid.

Hommikune bussiga Tallinnasse sõit oli seotud riigikogu esimehe Jüri Ratase Haapsalu visiidiga. Ratasel on linna külastades kolm eesmärki: tutvuda Haapsalu-Rohuküla raudtee ehitusega, tervisekriisiga toimetulekuga ja kohaliku elu arenguga.

Raudtee ehitusega tutvumiseks sõidab Ratas koos Haapsalu linnajuhtidega Tallinnast Turbani rongiga ja tutvub edasiste raudtee ehituse plaanidega ning raudteemuuseumi laienemisega.

Tervisekriisiga tutvumiseks külastab Ratas haiglat, perearstikeskust ja neuroloogiahaiglat. Samuti kohtub riigikogu esimees politseinike, päästjate, noorte ja linnajuhtidega ning külastab villa Friedheimi.

Selleks, et riigikogu esimees saaks ülevaate kohaliku elu arengust on päevakavas ka Metsa tänava remondi ja jalgpallihalli ehituste ning Haapsalu üürimaja külastamine.

Malle-Liisa Raigla fotod

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
41 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
DaBuzzz
3 aastat tagasi

Mis kasu sellest vuntsisoojendast bussijuhil on? Maski peab ikka kandma nii, et suu ja nina kaetud oleks. Muidu pole sellest kasu.

tore ju
3 aastat tagasi

klounide paraad.

nojah
3 aastat tagasi
Reply to  tore ju

sinu jaoks on see paraad nee..r

Valdo
3 aastat tagasi

Loen ja mõtlen, et kas kritiseerijad ise ka mõtlevad, mis jama nad suust välja ajavad? Minu silmis, ühendab negatiivseid komme postitavaid inimesi vihkamine ja kadedus.
Mis puutub raudteed, siis eeldvasti väheneb liikluskoormus Haapsalu – Ääsmäe maantel.
PS. Hr. Suklesele veel, et eeskuju algab meist enesest, ei saa ju soovid ainult jutupõhhjal, et autode arv rongi tulekuga väheneb. Soovitan sõita rohkem bussiga, siis adude kui oluline on bussiliiklus nn. tavainimeae jaoks.
Püsige terved, t. Valdo

Ei tea
3 aastat tagasi
Reply to  Valdo

võibolla ühendab rumalus? Elu on elatud viletsalt ja vaeselt, siis ajab vihaseks küll ja endas vigu otsima ei hakka. Siis saabki väikse rahulolu tunde kätte, kui kuskil jututoas on võimalus süüdistusi süütutele jagada. Nagu ketikoerad, kes sõltuvad peremehe tujudest. Enda õnn sõltub ikka päris palju enda tegudest ju, mitte kellesti teisest. Aa nuh, nii see on igal ajal olnud ja igal pool. Ka väikses tehases on sinu hädades ikka direktor süüdi, kes siis veel :)))

kodanik
3 aastat tagasi
Reply to  Valdo

……siis adude – keda sa Valdo kangesti õpetada tahaksid , ah , kas neid , kellel mõned talved sinust rohkem koolis käinud või , ah ……

Hea Okkupant
3 aastat tagasi

Õigem oleks vankrisse panna ja minna täita peremehe vastu. Oleks loominguline, kui rahvaga koos minema populaarsus tagada. Ei usu et tal raha ei ole bensiin osta

Lääne Elu
3 aastat tagasi

Õnneks ei sõitnud Helmedele vastu.

Agu
3 aastat tagasi
Reply to  Lääne Elu

miks õnneks? Helme ei ole hetkel ametilt riigi tähtsuselt teine, kui oleks olnud samasugune olukord Helme juhtimisel oleks mindud kindlasti sama projekti tutvustama ka Helmele. Mis seal vahet on, kes tuleb,oluline on ju hoopis teema, mitte aga isik. Imelik arusaam asjadest teil.

Agu
3 aastat tagasi

Kas Jürka rahva ette ka tuleb? On mõtet kuskile tervitama minna?

Pakku
3 aastat tagasi
Reply to  Agu

ära aja oksele

Agu
3 aastat tagasi
Reply to  Pakku

Miks oksele? Võid ju alati plakati teha suure sõnaga “reetur” või “tööd,leiba,vabadust”. Kui sa enda arvamust ei näita, siis arvatakse, et kõik on korras ja nii peabki olema. Tagasiside on väga oluline, aga inime ei saa aru sellest, hoopis oksele läheb.

Jüri
3 aastat tagasi

Viiruse leviku tõttu pole küll mõistlik kasutada ühistransporti ilma hädavajaduseta!

Ei saa aru
3 aastat tagasi
Reply to  Jüri

Mis jama sa ajad?

nõus
3 aastat tagasi
Reply to  Jüri

Tsirkuse eesmärgil pole põhjendatud tõepoolest.

Hellat
3 aastat tagasi
Reply to  nõus

Tsirkust teeb praegu rahvas

Hmm
3 aastat tagasi
Reply to  Hellat

Miks sa oma rahvast häbened ja maha teed? Pole ilus nii!

Asunik
3 aastat tagasi

Mina teeks lennuühenduse Haapsalu-Tallinn, oleks hea hommikuse lennuga päälinna vuhistada ja siis õhtal suslaga logistades raudteejaama tagasi (v noh rong meil tegelikult ju jaama enam ei tule vaid peatub mingis teivasjaamas enne kui hiidlased praamile viib). 🙂

Valdo
3 aastat tagasi
Reply to  Asunik

Siin pean küll nõustuma , igati arukas ettepanek . teen ka kohe üleskutse rahvaalgatuse korras – kõik kes poolt , panevad pöidla siis üles , aga kes vastu , need siis pöial alla .

Mati
3 aastat tagasi

See on küll täielik tsirkus, mis toimub. Me räägime raudteest, mis mitte kunagi end ära ei tasu. Elektriautode ajastul on oluline maa-asulate ja külade vaheline liiklus, sealhulgas ühistransport. Selle kihutava rongiga võidakse ju kord hommikul ja kord õhtul kahe linna vahel kihutada, kuid tulevik kuulub paindlikumatele lahendustele, mis arvestab ka Läänemaa elanikega reaalselt. Need raudteele tehtavad kulutused ja dotatsioonid võiks suunata ühistranspordi ja teede korrashoiu paremale tagamisele Lääne maakonnas aga mitte pooltühjalt seisvale raudteele.

Ehh
3 aastat tagasi
Reply to  Mati

Ega selliseid projekte siis otsese rahalise rikastumise pärast ei tehta! Kummaline arusaam

kui kmummaline siis?
3 aastat tagasi
Reply to  Ehh

Raha pole oluline, tasuvus pole oluline, vajadust pole ollagi. Miks me siis teeme seda? Mis sund seda arendama ajab?

Valdo
3 aastat tagasi

Et Karilaid saaks jälle puru silma ajada ju vist .

stalin
3 aastat tagasi

Suurele Juhile sõitsid väiksemad juhid vastu – nagu nõukaajast kopeeritud artikkel!