Posti tänav saab uue liikluskorralduse

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Lootusprojekti nägemus tulevasest Posti tänavast. Eskiis

Lootusprojekti nägemus tulevasest Posti tänavast. Eskiis

Haapsalu linnavalitsuses käib praegu kibe töö, et ühildada arhitektide loodud Posti tänava uus lahendus liiklusolude ja -omapäradega.

„Me vaatame kogu liikluslahenduse üle. Lootusprojektilt telliti eelkõige ikkagi maastikuarhitektuurne, üld- ja haljastuslahendus, kuhu panna jalgrattarada ja kuidas lahendada parkimiskohad,” selgitas Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu. „Selle me kõik saime, mulle väga see lahendus meeldib. Aga nüüd tuleb seda liikluskorraldusliku pilguga ka vaadata.”

Eelmise kuu lõpus linnavolikogu istungil esitletud eskiisi on Lootusprojekti arhitektid vastavalt linnavalitsuse soovidele juba ka täiendanud. Näiteks tuli juurde paar parkimiskohta loomakliiniku ette.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

33 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Luisa
1 aasta tagasi

kui jäävad samad puud, siis on kõik korras, siis on hea plaan. Kui hakatakse puid maha võtma, siis jätke nii nagu praegu on, tehke ainult kõnniteed korda – sellisel juhul võivad ratturid ja jalakäijaid ühel rajal sõita/käia. Oluline on, et just need puud jääksid.

kummaline
1 aasta tagasi
Reply to  Luisa

Peavad jääma! Olgu või vanad ja oma aja ära elanud? Ükski uus puu elule Haapsalus ei pääse????

K.S.
1 aasta tagasi

algatuseks võiks mõni hea saemees suklese M…i maja eest puud maha saagida, sest meil Euroopas ju nii ei elata….Ja alles siis asuda Haapsalu peatänavat Brüsseli kivilinnaks muutma…

Kilpla
1 aasta tagasi

Nii tehaksegi meil asju- esmalt viskame silda toreda plaani ees, ja siis hakkame vaatama, mis liiklusest saab…täpselt nagu Kuressaares- kui käkerdis valmis sai, hakkas pihta remont ja projekti parandused, kahjunõuete esitamine ja ümber-ehitus…..sama skeem paistab ka Haapsalus tulevat….no, jõudu!

kahju
1 aasta tagasi

Mõnikümmend meetrit teekatet, väheke parkimiskohti ja puude asendamine. Vähe ja sellegagi janti kui palju. Eile teles näidatud arhitektide preemiatöid – mõni linnakeskus kolis lausa teise kohta, Võru näide. Meie teeme ja muudame nii vähe, et kas sel´gi mõtet, kui rohkemaks jõudu pole. Ju siis – parem natuke kui mitte midagi.

Alfreed
1 aasta tagasi
Reply to  kahju

elan ise Vorus. seal pole kyll keegi kuhugi kolinud.

kodud ikka samas paigas
1 aasta tagasi
Reply to  Alfreed

Vabandust kui eksitasin, kuid muidugi kedagi kuhugi ei kolitud. Mõte on selles, et kujundati ümber keskväljak nii, et elu kolis ümber. Võimas!

Tont
1 aasta tagasi

Kui parkida paraleelselt sõiduteega(nagu pildil),võtab üks auto kolme koha.Seda jama on praegu näha vana jaama poe ees. Parkida võiks nurga all,nagu praegu Maxima ees. Ja mis puudesse puutub,siis nende inetute juurikate aeg on möödas ja tuleks uued istutada.

Maaviit
1 aasta tagasi
Reply to  Tont

Liiklusohutuse seisukohalt,eriti arvestades millised spetsialistid meil roolis igapäevaselt,on paralleelne parkimine õigem

elisa
1 aasta tagasi

nädalavahetustel Nurme parkla ? (Nurme vabriku pood)

Enriko
1 aasta tagasi

Kogu planeeritav hävitustöö tundub ebameeldiv. Stoilise allee-taolise peatänava asemele saame rahutu sigrimigri. Mõni inimene tajub olemuslikku erinevust, mõni mitte. Kuni praegused puud püsivad (haigusi võib leida igalt, kui usinasti otsida), las nad olla rahus, ega uued puudki konstantseks jää. Kuni puudub objektiivne vajadus kogu teetamm välja vahetada, tasandagem lihtsalt asfaldi ja elagem edasi. Isegi pikk rodu parkivaid autosid pole mind kunagi häirinud (parkimise keelamiseks piisab odavast liikusmärgist)… Vanalinn on tupik. Sinna ei hakka kunagi kulgema jalgratturite vood (või kui hakkavad, siis pärast autoajastut, mil leidub ka sõiduteel piisavalt ruumi). Juba praegu mahuvad pelglikumad ratturid laiade kõnniteede serva samuti nagu Kuuse… Loe rohkem »

Kalle
1 aasta tagasi

Kui see hobuse unenägu teoks saab siis saame uuele peatänavale lisaks ka uue Linnavalitsuse…niiet pole halba ilma heata…

Velirand
1 aasta tagasi

Loen kommentaare ja saan aru, et mitte ükski kommenteerija pole jälle enne kommenteerima asumist lugenud või aru saanud, mida ta kommenteerib. Pooled parkimiskohad kaovad ära, tuleb jalgrattatee ja ikka on häda, et “autot eelistatakse inimesele”.
Paistab, et üldse pole vahet, mida linn teeb – kõik on halb.

Majaomanik
1 aasta tagasi
Reply to  Velirand

Haapsalu eelis,võib öelda kaubamärk on vaba ja tasuta parkimine. Ja ruumi jätkub,väljaarvatud 2-3 nädalavahetusel suvel. Ja pole ka siis päris täis olnud mereäärne parkla,mis on ju sisuliselt kiviviske kaugusel vanalinnast.

viloloog
1 aasta tagasi
Reply to  Velirand

Asi pole ju mida teeb, vaid kuidas teeb!

kodanik
1 aasta tagasi

Suurte, varjuandvate, tervete puude -roheluse mahavõtmine ja selle asendamine mingite meetri-paariste pisikeste puusortidega. Saame kuuma ja vähese rohelusega peatänava. No ausalt, pange uus sillutis ja mõned mururibad juurde ja oleks olemasolev variant palju parem.Väikelinn võiks ikka roheline olla.

ah mida
1 aasta tagasi
Reply to  kodanik

Meie kliimas nii tohutult Päike päevast päeva seniidis ja kõigil varju vaja? Ei ole ju meil palavusi valdavalt, et kogu aeg kõik tahaksid varjus istuda.

Majaomanik
1 aasta tagasi
Reply to  kodanik

Tuleb ilus asi. Ja ikka munakivi sillutus!?

Taadu
1 aasta tagasi
Reply to  kodanik

Saame kuuma tänava? Palju meil seda kuuma ikka on, alati saab käia teisel pool tänavat kuhu päike ei paista. Nurme tänavast kuni lossiplatsini võikski olla jalakäijate ala

Uudu
1 aasta tagasi
Reply to  Taadu

Ja kui tuleb vesine sügis-talv, siis ei taha keegi jalutada vanalinna. Nii kaob kohvikute klientuur, pole klienti, pole varsti ka kohvikuid ja vanalinna saabub vaikelu, mis ei pruugi suvel taastuda.
Ja nii me tapsime Ferdinandi