Tallinna maantee on operatiivautodele liiga kitsas

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Päästja Lauri Reppo sõnul mahtusid vanal teel reka, buss ja päästeauto kõrvuti sõiduteele ära, nüüd enam mitte. Arvo Tarmula

Päästja Lauri Reppo sõnul mahtusid vanal teel reka, buss ja päästeauto kõrvuti sõiduteele ära, nüüd enam mitte. Arvo Tarmula

Rekonstrueerimise käigus laiust kaotanud Tallinna maantee jääb väljakutsetele ruttavate operatiivsõidukite jaoks liiga kitsaks – kui autod sõidavad mõlemas suunas, ei jää päästjatele, kiirabile ega politseile möödasõiduks ruumi.

„Eks see uus kitsam lõik oleks võinud veidi laiem olla küll,“ ütles sõiduõpetaja Jaanus Raak. „Sõiduautode jaoks midagi hirmsat pole, aga suuremate autode jaoks on kitsavõitu,“ nentis ta.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
35 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
aivar
4 aastat tagasi

see proekt on moskvas tehtud.puutin isiklikult kirjutas alla.nüüd nato soomukid ei saa mööda tallinna mnt.linna tulla.

uskmatu-toomas
4 aastat tagasi

Käisin täna seda uue kõnniteega lõiku vaatamas-mis saab siis kui tuleb sügis algavad vihmad koos lörtsiga ? Kogu see sõidutee ja kõnnitee vaheline lödri lendab jalakäiatele kaela ka linnavalitsuses pole enam ka süntipukki Vikmani.

Sellist
4 aastat tagasi
Reply to  uskmatu-toomas

söna nagu sûndipukk eesti keeles pole. Eesti keeles on selle asja nimi patuoinas. Haapsalus kehtib minu teada eesti keel. Pole vaja rootsi keelt liiga palju järele ahvida nii, et söna möte olematuks jääb.

uskmatu-toomas
4 aastat tagasi

Kurb kui kaine talupojamõistus ära läheb ! Püüdsite paremat aga kukkus välja nagu peaaegu alati st.sitasti.

Vaataja
4 aastat tagasi

Kui ma õigesti mäletan, siis üleüldse Tallinna mnt remondi ülim eesmärk oli ikka teed laiendada ja selleks tee ka allapoole (teeäärsete kruntidega samale kõrgusele) tuua.
Samuti oli ja on ikka probleemiks Metsa tn poolt Tamme tn ohtlik kõrgendik enne peateed. Sest ristmiku projekt sai kilplasliku kokkuhoiu tõttu muust projektist eraldi tehtud…
Lubati ju linnavalitsusse tööle võtta oma ala spetsialistid (sõltumata tutvustest ja parteilisest kuuluvusest). Miks ei arutata targematega, kui oma mõistus ei võta? Nõunikke kaasata pole mingi häbiasi, vastupidi!

Nimi kohustuslik
4 aastat tagasi

Naerma ajate oma kommentaaridega, lumehelbekesed-mõtlemisvõimetud. Nautige sooja aga olge varjus, päike ei mõju teile hästi. 😀

võid võid
4 aastat tagasi

Kes naeru keelata saakski.

Nimi kohustuslik
4 aastat tagasi
Reply to  võid võid

Nii lollide kommentaaride peale muud teha polegi võimalik

ooo
4 aastat tagasi

Väga tark.

Agu
4 aastat tagasi

vana inimene sai uue sõna teada, nüüd korrutab seda igal pool…lumehelbeke lumehelbeke lumehelbeke… Nõder oled vanamees

Roolikeeraja
4 aastat tagasi

See lauataguste sexpertide lekaalidega teede joonistamine käib üle Eesti. Ei arvestata autode suurusi,talve olemasolu,operatiiv autodest olen kirjutanud mitmel pool kui pandi keset teed need dildod püsti. Nendel projekteerijatel paljudel pole isegi juhilubasid rääkimata mõtlemis võimest.

Maksumaksja
4 aastat tagasi
Reply to  Roolikeeraja

Kui juba linna pressiesindaja sel teemal sõna võtab, siis on kõik tehtu reeglite järgne ja pole vaja seeliku taha peitu pugeda. Reeglid tavaliselt kehtestavad miinimum ja maksimum väärtused. Praegu meile tehakse selgeks, et tee on projekteeritud miinimum väärtuste järgi. JOKK. Kahjuks reeglid ei ütle seda, et enne aastate pikkuse mõjuga otsuste tegutsemist peaks ametnik ka mõtlema.

Arvos
4 aastat tagasi
Reply to  Roolikeeraja

Ametnik: Oih, ei osanud selle peale mõelda. Oleks mõelnud kui oleks millegagi mõelda.

noh
4 aastat tagasi

jah,3meetrine kõnnitee kus käib päeva jooksul max 40 inimest,teisel pool 2 meetrine ja seal umbes sama palju ja seda ainult suvel.

Arvu S
4 aastat tagasi
Reply to  noh

Ja kui tihe seal see liiklus on – suurlinn selline !

Arvos
4 aastat tagasi

Nüüd on aeg totruse teinud ametnikud liistule tõmmata ja lahti lasta ning hakata kahjusid sisse nõudma.

kolumn
4 aastat tagasi
Reply to  Arvos

Mõte väga õige, aga küsiks – kes võiksid olla need liistule tõmbajad ja lahti laskjad? Neid lihtsalt pole, sest linna juhtimises käsi peseb kätt. Need aastad, millal tandem Sukles-Karilaid on võimu jaganud, on näidanud, et teha võivad nad igasuguseid lauslollusi aga miski neid ei kõiguta, ikka valib pimedusega löödud seltskond neid tagasi.

Kas
4 aastat tagasi
Reply to  kolumn

on ka tegemist e-hääletusega?

Ära
4 aastat tagasi

Ei saa sellest teest valimiseelset lindilõikamise(nagu Tallinnas) pidulikku sündmust.
Aga mine tea

Ants
4 aastat tagasi

Tüüpiline kontoritööline on selle projekteerinud, paberil näeb kõik välja, aga tegelikust elust, olust ja ilmast ei tea nad midagi. Projekteeria saab küll võibolla enda smart-ga või kia picantoga sõidetud aga see ehitati ju transiitliikluse jaoks. Transiitliiklusega kaasnevad suured veokid, kelle jaoks on tee juba praegu pigem kitsama poolne. Nalja hakkab siis saama, kui lumi maha tuleb ja vallid teeäärde tekivad, siis ilmselt hakkab juba tekkima probleem, et kuidas 2 veokit üksteisest mööda saavad. Eriti huvitavaks läheb siis, kui lumesahk veel vastu tulev

Nimetu
4 aastat tagasi
Reply to  Ants

Ära sa selle lumesaha pärast muretse. Linn ostis supermasina mis lume hetkega minema viib.

Maksumaksja
4 aastat tagasi
Reply to  Nimetu

Supermasin 4,8 tonnise kandejõu ja automaatkastiga. Nalja teete ???

Enriko
4 aastat tagasi
Reply to  Ants

Antsu kommentaar on nii kaalukas, et kui ma enne vaid mõtlesin, et praaktee tuleks ümber ehitada, siis nüüd tahaks seda otse öelda. Küsimus pole rahas ega operatiivsõidukite mugavuses vaid kõigi liiklejate ohutuses. Haapsalu transiidile piisab Jaama tänava nõelasilmastki. NB! Eile autoga üle pika aja vanalinna poolt tulles Metsa tn.-l fooritule vahetumist oodates pidin piduripedaali tugevalt all hoidma, vältimaks masina allamäge vajumist. Siis tajusin küll selgelt, millise hiiglasliku tühitööga on kogu Tln mnt “parandajad” hakkama saanud. Midagi pole aastatepikkuse rahakülviga muutunud! Ei suudetud ehitada isegi rõhtsat ristmikku, ei teinud ka asfaldi väljavahetamine midagi paremaks. Polnud ju Tallinna mnt enne kapremontigi auklik… Loe rohkem »