14

Galerii: Kastani poe bussipeatuse ehitus raskendab Kuuse tänava kaudu ümbersõitu

Urmas Lauri

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Kuuse tänava kergliiklustee ja Kastani poe bussipeatuse ehitus. Foto: Urmas Lauri

Kuuse tänava kergliiklustee ehitus on järjega jõudnud Kastani poe bussipeatuseni. Takistatud on Tallinna maantee rekonstrueerimise tõttu Kuus tänavale suunatud liiklusvoog.

“Täna pole enam midagi, aga eile oli olukord päris hull,” ütles Kuuse 26 maja elanik, kes ei saanud autoga maja juurest välja sõita, sest Kuuse tänava lõik oli välja kaevatud. “peaasei, et meie maja sissesõit saaks korralik, selle tõttu olen nõus ajutist ebameeldivsut taluma.”

Kergliiklusteega koos ehitatakse Kastani poe juurde ka uus bussipeatus, Kuuse tänaval kaevati umbes saja meetri pikkune tänavalõik üles ning asendati külmakerkeline pinnas uuega. Tänaseks on tänavalõik juba läbitav, kuigi pool tänavast on veel suletud.

Et koos kergliikllusteega

Fotod: Urmas Lauri

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
Njh
Njh

Ja kogu Tallinna maantee üles võetud pinnas läheb Kuuse tänavale täiteks 😀👍 Super idee, ja rahagi saab taskutesse jagada.

Vasja Vase tänavalt
Vasja Vase tänavalt

Viimasel ajal on meie linna hüüdlause – tehtud, mõeldud.

Kikerikii
Kikerikii

Saamatus ja mittemõtlemine iseloomustab liikluskorralduse eest vastutavat inimest. Kolledzis õpetatakse liikluskorraldust- tasub ehk koolis käia ja õpitut linnas rakendada.

Arvaja
Arvaja

aru ma ei saa,et miks te inimesed Haapsalus jala ei käi vöi ratastega ei söida.Linn ju nii imepisike,et selle läbib tunniga ühest otsast teise.Jalgrattateed olemas ju.Käige jala ja nautige värsket õhku peale tööd.Autodega vöiks sõita need,kellel käimisega probleeme.Bussid ju ka söidavad.Kasutage ühistransporti.Las teeved teed korda,on ka Haapsalus vähe normaalsem käia,liigelda. Milleks teile jalad on loodud,kasutage neid ja ärge kägisega koguaeg.Terved inimesed saavad ka ilma autota hakkama.

jalakäija
jalakäija

Vaata, Arvaja, asi ongi selles, et ka jalakäijana pole turvaline liikuda, sest paljudel teedel lihtsalt puudub kõnnitee või on kõnnitee nii hullus seisus, et seal ei saa käia!
Praeguses olukorras on jalakäijate liiklemine veelgi ebaturvalisem ja autoga sõitjatele ülimalt keeruline, aga see on kõigest “väike ebamugavus”…

Arvos
Arvos

Tee logistika valmis ning lepi kokku kõikide kaubaautodega ajad kokku näiteks selveri parklas. Seejärel võta oma vokk ning hakka veokite pealt maha tulnud kaupa laiali vedama.

Arvajale
Arvajale
Et nagu ärkaks hommikul kl 05, et jõuaks lapsed sööta, koer jalutada, lapsed lasteaeda-kooli saata (kas kujutate ette, kui raske on üks algklassi lapse koolikott?) ja ise tööle ja seda kõike iga ilmaga ja jala. Peale tööd sama ring, selle vahega, et toidukotid ka näpus. Mina kannatan kõik teeremondid ära ja ei vingu, aga millest ma aru ei saa, on see jutt, et elu peaks käima samamoodi nagu 50. aastat tagasi. Käin jala siis kui ise tahan, on ilus ilm ja on aega. Ja minge proovige praegu seal Jalaka tänaval või Kastani poe kandis jala käia, ma olen käinud, päris… Loe rohkem »
Kodanik
Kodanik

Kas enam muust pole kirjutada? Iga päev tee ehitus ja Nõva. Las ehitavad valmis. Pärast aega küll kiruda et miks see ja too nii tehtud on.

Kont
Kont

Miks pole siiani ringteed ehitatud Kiltsist?

Ülo
Ülo

Ei saa aru, et miks seda kuuse tänavat suvel ei remonditud, vaid peab just nüüd tegema, kui tallinna mnt on suletud ja kogu liiklus on sealt kaudu käib

eksole
eksole

Kahtlustan, et põhjus on palju proosalisem – ametnikud ei mõtle mitut sammu ette ja ei oska töid ja tegemisi planeerida.

eksole
eksole
Õige olnuks kohe, kui teada saadi, et Tallinna maanteed hakatakse rekonstrueerima (mitu aega tagasi juba, eksole!), hakata organiseerima just nende kõrvalteede remontimist, laiendamist, kõnnitee ehitamist. Praegugi on lahendamata jalakäijate (eriti tipptunnil koolilaste) turvalisus üle tee minemisel. Näiteks Tamme tänaval pole (ajutist) ülekäigurada Sireli tänavale. Kastani tänava poolt tuleb väga palju koolilapsi. Kindlasti öeldakse, et Kuuse tänavale ju on ülekäigurada, et kasutagu seda, aga kas pole mitte õigem teha ülekäigurada sinna, kus seda hetkel kõige rohkem kasutatakse? Soome väikelinnades on tavapärane, et igas teeotsas on ülekäigurada. Niisamuti jäävad nõutult ootama või liiklusohtlikku olukorda tekitama jalakäijad, kes tulevad Metsa tänava poolt Kastani… Loe rohkem »
eksole
eksole

Paistab, et keegi siin ei kannata konstruktiivset kriitikat? Selmet ettepanekuid arvesse võtta jagab miinuseid… Ega muud vist linnavalitsuses teha ju polegi, eksole.

Asunik
Asunik

Sest suvel tahtis turist kulgeda piki Kuuse tänavat. Nüüd turisti pole ja oma elanikest (ja läbisõitjatest ) on pohh.

wpDiscuz