Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium pidas maavanema poolt edastatud kolme nimevariandi seast sobivaimaks nime Ormsö.
Põhjenduseks toodi, et “Ormsö” viitab nii Vormsi saare ajaloolisele nimele, mis tõlkes tähendab maosaart, kui ühtib ka seni riigi poolt väikesaartele soetatud laevade nimevaliku loogikale (Ruhnu praami nimi on Runö ja Prangli praami nimi Wrangö).
Teisteks maavalitsuse poolt edastatud nimevariantideks olid Maria ja Agneta.
Laev peab valmima kevadeks
Laeva ehitab Saaremaal Nasval asuv firma Baltic Workboats AS. Praegu Riia laevatehases ehitatav kere viiakse Saaremaale, kus töid jätkatakse.
Tulevikus Vormsi liini sõitma hakkav reisiparvlaev peab vastavalt ehitajaga sõlmitud lepingule valmima 1. maiks 2015. Alus on 45 m pikk, 12 m lai ja võib vedada kuni 200 reisijat, laeva kandevõime on 32 sõidu- või 2 veoautot.
Laev maksab 9,4 miljonit eurot ja selle ehitamist rahastatakse Euroopa regionaalarengu fondist.
Tegemist on neljanda riigi tellitud laevaga. Eelmised olid Saaremaa ja Abruka vahel sõitev Abro, Ruhnu vahet sõitev Runö ja mandri ning Prangli vahet sõitev Wrangö.
Parim valik