Haapsalus tegutsev ettevõte on parim turismiedendaja

Lääne Elu

info@le.ee

Kuursaal. Foto: Malle-Liisa Raigla
Kuursaal. Foto: Malle-Liisa Raigla

Eesti suurima ettevõtluskonkursi „Eesti parimad ettevõtted“ selle aasta kümne nominendi seas on Haapsalu kuursaalis tegutsev OKO Restoranid.

Ettevõtluse ja Innovatsioonis Sihtasutus (EIS) ja Eesti Tööandjate Keskliit valisid välja parimad seitsmes kategoorias ning Eesti Kaubandus-​Tööstuskoda kolmes kategoorias. „Nüüd saavad kaks eraldi konkurssi üheks ja erinevate kategooriate võitjate seast selgub 2. novembril Eesti aasta ettevõte. Soovin südamest tänada kõiki konkursil osalenud ettevõtteid. Teie innovaatilisus, pühendumus ja julgus viivad meie majandust edasi,” sõnas EISi juhatuse esimees Kati Kusmin.

Aasta turismiedendaja tiitli sai OKO restoranid, kes pakub toitlustust ka Haapsalu Kuursaalis. OKO Restoranid on Eesti tipprestoranide kett, kuhu kuuluvad veel NOA Chef`s Hall (Michelini restoranigiidis üks tärn), NOA restoran (Michelini giidis Bib Gourmand ehk hea hinna ja kvaliteedi suhtega restoranide hulgas), Tuljak (Michelini giidis Bib Gourmand), OKO, Paju Villa (Michelini giidi soovitusnimekirjas), lisaks tütarettevõtted TOKO ja POKO. OKO Restoranid on olnud pikaajaliselt turul ning säilitanud tippkvaliteedi ka kriiside taustal.

Lisaks aasta turismiedendajale kandideerivad parima ettevõtte tiitlile ka aasta eksportöör Nortal, aasta tööstuse digitaliseerija Harju Elekter, aasta innovaator DefSecIntel, aasta kestlik ettevõte Estiko-Plastar, aasta pereettevõte Bauroc, aasta välisinvestorHANZA Mechanics Tartu, aasta konkurentsivõimelisim tööstus- ja energeetikaettevõte Eesti Gaas, aasta konkurentsivõimelisim kaubandusettevõte Auto 100 ja aasta konkurentsivõimelisim teenindusettevõte Swedbank.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
pettunud külastaja
3 päeva tagasi

Sain suve alguses kuursaalis taolise nigela teeninduse osaliseks, et ei lähe enam sinna, kuni too OKO punt seal asjatab. Saatsin OKO-le ka nende teenindajate ebakompetentsuse kohta e-kirja, kuid vastust ei tulnud. Kui ülbus ja hoolimatus tähendavad tippkvaliteeti, siis on OKO tõeline eeskuju ja turismiedenduse majakas.