Transpordiamet sai hanke tulemusena 1200 ekspertide (PhD Juri Ess, OÜ Teooria, Vitali Nester) koostatud teooriaeksami küsimust koos vastuste variantidega. Kuivõrd hanke tulemusena saadud küsimuste visuaalid olid mõnevõrra erinevad, siis kuulutasime välja uue hanke visuaalide ühtlustamiseks. Siinkohal on oluline markeerida, et visuaalide hanke tulemusena saime ühtse disainiga visuaalid, kuid liiklussituatsioone koos nende detailidega teise hanke raames ei muudetud.
Meil on igal alal tohutult eksperte st.eriti sõjanduse valdkonnas kus puhutakse täielikku paska.Miks peaksid need eksperdid-liikluspetsialistid siis kompententsemad olema ?
Liikluses arvestatakse keskmise inimesega aga tegelikkuses keskmist inimest ei eksisteeri sest reaktsioon on inimestel väga erinev.Üks märgates ohtu hakkab pidurdama mõne sekundi pärast aga teisel möödub rahulikult 15-25,mõnel isegi üle 30 sekundi.
Vaatasin avaldatud liiklusskeeme kus vasakpööret sooritavast autost on keelatud mööda põikamiseks kasutada bussitaskut,tahaks tegelikus elus näha paljud sellest kinni peavad ?