Väikesaarte transpordiühenduse analüüsis tõdeti, et ühendus peab olema stabiilne ja paindlik.
Välja toodi ka väikesaarte mure: suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koos tehnikaülikooli mereakadeemiaga analüüsis väikesaarte transpordiühendusi. Uuring ei andnud siiski konkreetseid vastuseid, mida ja millal saarte ja mandri ühendustes täpselt muutma hakatakse, vaid püstitas pigem järgmised teemad, mida tuleb edasi uurida.
Ministeeriumi meremajanduse asekantsler Kaupo Läänerand ütles uuringutulemusi esitledes, et riik taotleb küll saarte mandriühenduseks lisatoetust ja täiendavat rahastust, kuid kiiret ja lihtsat lahendust ei ole.
kehvake projekt on. Laeval on tekipinda küll, aga kandevõimet napib. Ja sai juba enne laeva ehitamist öeldud, et vaadaku ka tulevikuperspektiivi.
“Välja toodi ka väikesaarte mure: suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks.” Krt küll, kas ise ei saa aru, et sinna ongi see asi peidetud?! Ühes lauses on kirjas nii probleem, kui ka põhjus! Nimelt see riiklikult sõlmitud liiniveo leping VÄLISTAB teise pakkuja liinile tulemise!!! Ja seda kõigi väikesaarte puhul! Saarlasena näen näitena Vilsandit. Mõlemad sadamad on Riigile kuuluva Saarte Liinide käes ja sadamates on s..ks kaikohti, kalapüüki kummastki sadamast sisuliselt ei toimu aga ” suvel jääb iga laev liiga väikeseks, talvel liiga suureks”. Abruka – sama lugu. Suuremas mõõmes Saaremaa või Hiiumaa ning mandri vaheline ühendus –… Loe rohkem »
Suurusehullustus. Hobulaid tahtvat ka.
tuleb ehitada ja raudtee noarootsi