Tamme tänava ristmik on väike osa suurest Tallinna mnt rekonstrueerimise projektist. Foto: Urmas Lauri
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson saatis kohalikele omavalitsustele tutvumiseks käskkirja „Kohaliku tee ehitamiseks juhtumipõhise investeeringutoetuse eraldamine“, millega Haapsalu linn saab Tallinna maantee rekonstrueerimiseks miljon eurot ja Oja tänava rekonstrueerimiseks 100 000 eurot.
„Haapsalu on ainuke omavalitsus, mis saab raha kahe projekti jaoks,“ ütles Haapsalu linnapea Urmas Sukles.
Valimised hakkavad tulema, eks siis ikka antakse midagi. Oleks valimised igal aastal.
Tähetargad-kommentaatorid,lugege enne artikkel läbi ja siis võtke sõna. Kui kvaliteetajakirjanduse netis lugemiseks raha pole,siis lugege Maximas õllejärjekorras seistes. Oja tänav sai tööstusala investeeringu,selle alla ei saa teisi tänavaid kuidagi panna.
Oja tänav…. Tänav, mis ei vii kuskile ja on reaalselt teisejärguline. Jah, enamus teid vajab korrastamist aga Metsa tänav isegi oleks olnud 100 000 korda rohkem korrastamist vajav! Tallinna maanteega seoses ehk tehakse korda lõpuks siis kõnniteed, mis on reaalselt täielik utoopia! Sry kõikide ees aga Oja tänav on kuskil linna ääres ja 100 muud tänavat on kesklinnas-vanalinnas nii kohalikele kui võõrastele palju olulisem liikumistrajektoor.
Oja ju endise Ridala oma. Ei saa neid nüüd unustada. Nii et Oja on lausa keset suurt Haapsalu linna.
Ära kurvasta sama käib ka mujal. Saue peatänav ehk Tule tn. on nagu kuumaastik tänu lugematutele risti läbikaevatud kraavidele. Samas pannakse kusagile sealsamas kõrvale sitalepikusse kus mõnikümmend “arendatud” maja, kasutamas võib-olla paar protsenti Saue elanikest, maha tuttuus asfalt. Õigustuseks peatänava “lõbusate trampliinde jadale”, et kõik tuleks üles kaevata ja 30 aastat kestnud alus ei kõlbavat kusagile. Piisaks vaid siit-sealt freezimisest ja lohkude täitmisest enne uue asfaldi panekut ja käiks edasi 30 aastat. Aga kus sa sellega. Ajuvabadustel pole ei siinpool ega sealpool sood piiri.
Eks seal keegi vajalik tegelane elutseb………..
Oja tn ei ole endises Ridala vallas. Raha sai selle pärast, et seal on ettevõtted. Antud meede rahastab vaid transiitteid ja tööstusalade teid.
Eks ole näha kas saab ilusa sileda tee või saab juurde ajuvabadusi saarekeste näol jms.
need “ajuvabad saarekesed” on turvalisuse huvides tehtud.Niisama ei tehta midagi ilu pärast.
Kolmandik sulas tagasi?
Kas õigem poleks öelda, et riik rekonstrueerib transiitmaanteed, mis peaks olema riigi maanteede registris ja mille hoolduse ja remondi peakski riik kinni maksma seni, kuni ta pole välja ehitanud linna keskusest ümbersõidu Rohukülla.
Su jutt on sulatõde. Aga parem pool muna kui tühi koor.