Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Eesti Raudtee kuulutas välja riigihanke Haapsalu-Rohuküla raudteelõigu põhiprojekti koostamiseks. Seitsme kilomeetri pikkuse raudtee projekt peaks eelduste kohaselt olema valmis 2024. aastaks.
Haapsalu-Rohuküla raudteelõigu põhiprojekti pakkumused tuleb esitada 2. märtsi keskpäevaks. Projekteerimistöid finantseeritakse riigieelarvest, selleks on tänavu raha ette nähtud.
Võtku sama kes peatänava projektreeris. Sama kivisita peale kahte paraleelset joont pole just keeruline tõmmata.
Sellise kivi peale on liiga kallis relsse vedada ma arvan.
Peaasi, et ekre töötavat plaani nüüd oravlaste valimisvankri ette ei rakendataks! neil pole ju enda plaanideks aru peas 🙂
Loodame et oravatel on niipalju mõistust et nad projekti – haapsalu raudtee – korralikult maha matavad nii et seda “laipa” enam keegi ülesse ei kaeva ja reanimeerida ei ürita . See oleks vaid üks suur,suur kulu mille lõpp on ju nagunii teada – likvideerimine
Oravate valimiseelses programmis on Rohuküla raudtee valmis ehitamine sees. Vat nii.Kesk ,EKREja E 2000 ka toetavad.
Mis sinul sellest kulust? EU rahatus taristu taastamise kohta, aga sinul on kohutav kulu?
Kus seal see eu raha ? Praegune ristini raha oli ka ainuke mida oleks saanud seal kasutada , aga see tõmmati eu poolt maha ja seegi oleks olnud vaid ristini . Praegu turbast rohukülani maksaks see 200 milli ja pärast kuluks 2 milli vaid selle hoolduseks +rong +dots
Kui siia ei tule, siis maksad seda kuhugile mujale Eestis. Mis sa arvad, et see projekt on ainukene järjekorras või? Ei ole, palju palju ootel asju, mis kõik ootavad rahastamise otsust.
Huvitav arusaam et kusagil vedeleb nii paarsada milli ja kui nüüd seda hullu 18 sajandi imet haapsallu ei tehta siis ehitatakse võrru kosmodroom või raplasse süvasadam
Ja kui on valida kas tallinn-ikla 4 realine tee või haapsalu raudtee , siis selgelt võidab esimene variant
Nii loll jutt on sul et paha hakkab.
Ära kirjuta asjadest millest sa palju ei tea….
oravate teine nimi ongi likvideerijad..
Sa ise oled see “laip”,kelle kirjutised on idiootsused!
Kas mõni asjasse puutuv tegelane oskaks kommenteerida, millist koridori mööda seda Haapsalu-Rohuküla lõiku nüüd projekteeritakse. FB grupis Lääne Raudtee oleval joonisel jääb mulje, et raudteejaama juures üle kurvi ja suht kohe vanale raudteetammile. On kuskilt meeles, et planeeringu järgi pidi kaarega läbi Paralepa metsa minema ja vanale raudteetammile alles peale Ranna teed. Kui nüüd juba varasemalt vanale tammile läheb kas siis ple kõigile, kes Lõokese arendusele krundi ostsid, mütsi silmini tõmmatud?
räägitakse, et sundvõõrandamine , või mitte siis päris, aga Lõokese arenduskruntide omanikele kompenseeritakse vastavalt siis hetke turu keskmisele hinnakirjale.
naised saunas rääkisid et ei tehta mingit koridori vaid pidi tulema metroo…
koolisöögi raha ei suudeta suurendada, lasteaia tasusid vähendada, aga kellegi ulmelistele projekteerimis – ja ehitushangetele leidub raha lademes. lapsed pole prioriteet ,vaid kellegi kauka täitmine.
Vanemad peaks ise oma lapsi üles kasvatama, mis koguaeg riigi peale loota. Selle riigi peale jäädki lootma, ainult lubadused. Kui pole võimekust üles kasvatada, siis milleks järglasi soetada niipalju? Nagu Aafrika mandril, sünnitavad ma ei tea 12 last, aga ise elavad savionnis ja ei mõtle üldse, millega ära toita järglasi, ja siis näidatakse meile haledaid näljapaistetanud laste pilte, et annetage raha. Siis kasvavad seal suureks, põgenevad õnnetu näoga sealt euroopasse ja siin hakkavad laamendama ja tapma ja vägistama. Ma ei mõista sellist asja. Vähemalt valge haritud inimene ju peaks teadma mida ta suudab ja mida mitte.
vist projektipõhiselt siia ilma sattunud
Refierakond jagab ju komndoome tänavatel oma valimiskampaaniaga. Kas pole siis ilmekas vihje?
Nagu näha, siis kõik nii küll ei mõtle.
See on küll supper uudis. Rong hakkb sõitma Haapsalu -Rohuküla ja Rohuküla -Haapsalu. 2 min. ja Rohukülas ja vastupidi. Jään ootama.
Dreziin hakkab sõitma -selline rohetemaatiline , käsitsi liigitatav
@IRW
Peale “Dreziini” hakkab sõitma teisigi sõidukeid ja ole kindel- needki on käsitsi liigutatavad ja arvestades sinu puudulikku keeletaset- liigitatavad,
kui nii võib öelda.Ja mis puutub rohetemaatilisusse,siis loodussäästlik on
ta ka,erinevalt sinust,kes sa lased siin tühja auru välja nii sõnades kui ka
kirjas.
raudteetamm on vähemalt poolt meetrit õlist läbi imbunud, niipalju siis loodussäästlikust
@vana
Kas arvad,et teistel raudteeliinidel pole pinnasesse õli imbunud,
kus tsisternvagunid sõidavad? Või arvad,et kõik maanteed on loodussäästlikud,kus on elav liiklus?
seda saasta siis juurde tekitada
@milleks
vana käest küsid,tema on õlide läbiimbumise küsimustes eks-
pert,või vähemalt arvab enda neis küsimustes asjatundja ole-
vat.
Ära aja pada,mis õli?!
Kas LE magas uudise maha või tulebki pakkumus esitada juba homseks?
Samuti on vaja kaubaplatvorme, et autosid parvlaevalt Haapsalusse transportida. Väga kasumlik äri : raha linna eelarvesse voolab nagu jõgi ja kulud tasuvad end kiiresti ära. Aastat umbes 100
Haapsalu-Rohuküla raudteelõigu põhiprojekti pakkumused tuleb esitada 2. veebruari keskpäevaks.
No mitte ei saa aru..Kas 7km projekteeritakse terve aasta ? Järgmise aasta 02.02 on pakkumiste tähtaeg?
Või siis ehk juba homseks on esitamisetähtaeg??
Projekteerija teenib kena kopika,rehvid natuke hääli ja läänlased käivad ikka jala edasi.
Nii see skeem roimib. Igaühele natukene, siis keegi eriti ei karju ja keegi lõikab natuke kasu ka.
Hea uudis”!