Esmaspäevast, 3. oktoobrist saab Omniva postkontorites esitada avalduse Eesti Energia elektri universaalteenuse saamiseks või sellest loobumiseks.
Eesti Energia kodukliendid, kelle elektri universaalteenus on soodsam kui olemasolev pakett, viiakse automaatselt üle universaalteenusele. Samas on eraisikutel võimalus ka ise pöörduda Omniva postkontorisse, et esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenuse lepingu sõlmimiseks, üle kontrollimiseks või automaatsest üleviimisest loobumiseks.
„Elektriga seonduv puudutab hetkel igat Eesti inimest. Universaalteenusega seotud toiminguid saab enamus inimesi ise teha, kuid siiski on ka neid, kes vajavad selleks abi. Kuna Omniva postkontorid paiknevad üle Eesti ja meil on pikaaegne teenuste osutamise kogemus, siis on meil võimalik kiirelt oma töö ümber korraldada ja olla abiks elektri universaalteenusega seotud lepingute üle vaatamisel ja sõlmimisel või nendest loobumisel,“ ütles Omniva juhatuse liige Kristi Unt.
Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaare sõnul on klientidel praegu väga palju küsimusi. „Mõistame muret ja anname endast parima, et inimesi sel keerulisel ja pingelisel perioodil võimalikult palju aidata. Meil on hea meel, et saame oma klientide abistamiseks nüüd kasutada ka Omniva üle-Eestilist teenindusvõrgustikku. Mõistame, et küsimusi on palju ning teeme kõik selleks, et info oleks kättesaadav,“ lisab Tiitsaar.
Universaalteenuse osutamiseks viidi koostöös läbi põhjalik ettevalmistus ja koolitati Omniva töötajad. „Meie postkontorite teenindajad on valmis aitama igaühte, kes pöörduvad sooviavaldusega Eesti Energia universaalteenusega liitumiseks või sellega seotud info saamiseks. See võimalus sobib hästi neile inimestele, kellel endal puudub võimalus digitaalselt,“ lisas Unt.
Postkontorites saavad eraisikud teenindaja abil teha elektri universaalteenusega seonduvalt järgnevaid tegevusi:
- küsida nõu ja infot universaalteenuse kohta;
- kontrollida üle, kas Eesti Energia elektrileping läheb automaatselt üle universaalteenusele;
- esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenusele üleminekuks või sellega liitumiseks;
- esitada sooviavaldus, et lõpetada automaatne Eesti Energia universaalteenusele üleminek.
Postkontorites saavad sooviavaldusi universaalteenusega seonduvalt esitada ainult eraisikud. Korteriühistute esindajad peavad pöörduma otse Eesti Energia klienditeeninduse poole. Universaalteenustega seotud muudatuste tegemiseks tuvastab Omniva teenindaja isiku infosüsteemi kaudu. Seetõttu peab kaasa võtma ID-kaardi või isikut tõendava dokumendi.
Postkontorites saab elektri universaalteenusega seotud tegevusi teha aasta lõpuni.
Mis see kilovitt tund maksab?
Ropult.
Kummaline jutt. Sellele teenusele üleminek pidi toimuma automaatselt kõikidel neil kel hetkepakett kallim.Saadetakse kiri ja kui ei soovi vahetada, saadad kirja, et jääd oma olemasolevale paketile truuks.
Omniva kõienditeenindaja võiks jagada nippe kuidas elektrit varastada pätikarja tagant
Omniva võiks tegeleda rohkem oma põhitegevusega,kas on normaalne,et Tallinnast tuleb kiri Haapsalusse kolm päeva ?
Liituda saab internetis ja kes see enam postiga kirja saadab.
Kõigil ei ole internetti.
nüüdsel ajal on internet kõigile kättesaadavaks tehtud, isegi tasuta saab need asjad aetud, ei peagi alati liituma.
Huvitav kas Omnival on veel alles mõni postkontor
See on jällegi üks kaval võte. Liituda saab, aga pole kohta kus seda teha ja nii jääbki ära.