14.veebruarist muutub transpordiameti Haapsalu teenindusbüroo töökorraldus ja kliente võetakse kolmel päeval nädalas vastu vaid eelneva broneeringuga.
Transpordiameti piirkonna juht Kersti Kustavusi sõnul moodustavad büroo toimingutest lõviosa ehk 80 protsenti sõiduki registreerimiseelsed kontrollid. „Kuna registreerimiseelne kontrolli ei saa teha e-teeninduses, pakume seda toimingut teenindusbüroos kõigil viiel päeval eelbroneeringute alusel,“ ütles Kustavus. „Soovitame klientidel võimalusel kasutadagi registreerimiseelsete kontrolli toimingute jaoks just esmaspäeva, kolmapäeva ja neljapäeva, sest siis on teenindajad keskendunud ainult nendele toimingutele ning teenindus selle tõttu kindlasti kiirem ja sujuvam. Vastavalt klientide vajadusele saame paindlikult lisada juurde registreerimiseelse kontrolli ja teooriaeksami läbiviimiseks eelbroneeritavaid aegasid“.
Klientide kohapealse ooteaja vähendamiseks ning COVID-19 olukorraga arvestades teenindatakse kolmel tööpäeval – esmaspäeval, kolmapäeval ja neljapäeval – kliente ainult eelneva ajabroneeringu alusel. Nendel päevadel vastavad teenindajad klientide kirjalikele pöördumistele, kuid teenindussaali ilma eelneva broneeringuta sisseastumise võimalust ei ole. Eelbroneeringuid saab teha transpordiameti kodulehel.
Teisipäeval ja reedel on Haapsalu teenindussaal avatud kõigile, kuid ka nendele päevadele saab aegu ette broneerida.