Haapsalu raudtee Risti–Saunja 22kilomeetrist lõiku hakkab projekteerima Ardanuy Ingenieria SA ja OÜ Sirkel ja Mall.
SA Läänemaa raudtee projektijuhi Rein Riisalu sõnul on sel lõigul kõige keerulisem rajada jalakäijate ülekäike. Riisalu ütles, et Palivere soovib kindlasti saada kergliiklustunnelit, millega projekteerides kindlasti ka arvestatakse. Samas tuleb tema sõnul mõelda ka Ristile ja Taeblasse tunnelite rajamise peale.
No mis seal siis keerulist on, milleks tunnelid? Kas tõesti peavad kodanikud ikka saama raudteed ületada just sel hetkel kui rong parasjagu möödub? Seisatage hetkeks, lehvitage lahkuvale rongile, igaks juhuks veenduge et kohe lahkuva rongi sabas ei oleks veel üht rongi ja minge rahus üle rautee, sellega peaks isegi Euroopa Liidu kodanik hakkama saama… Enesetapjale aga pole ka tunnel takistuseks…Raudtee ületamine on tegelikult ohutum kui ülekäigurada nt. Taeblas maanteel, kus minutis kümned autod vahest kihutavad…
Super!
Just! Väga hea, töö käib.