Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu sõnul on peagi valmimas Raudtee tänava projekt, siis selgub, kui pikalt saab tänavat 200 000 euro eest remontida. Raudtee tänaval on plaanis vahetada vaid teekate ja tänava ühte ossa lisada sajuveesüsteem.
Raudtee tänav on plaanis remontida sel suvel. „See on väiksem töö ja ei võta kaua aega,” ütles Mäesalu.
Utilitas plaanib suvel vahetada Mulla tänaval torusid ja sel ajal on tänav liiklusele suletud. Tänu torutöödele saab ka Mulla tänav uue asfaldi.
Õnneks jäävad seekord siis saarekesed ja ringikesed ära.
See pole küll hea uudis, et Posti tn. jalakäijate tee tuleb graniitkividest kattega, kuidas hakkavad sõitma ratastoolid ja lapsevankrid? Kindlasti hakkavad siis sõitma- jalutama rattateel.
Mis sellel kattel siis viga on? Jummalast hea ju vankri ja rattaga seal sõita. Ega Sa juhuxslikult graniitkillustikku silmas ei pea??!! ::)). Graniitkivi on parim.
Raudtee tänaval vaid teekatte vahetamine on ikka eriliselt geniaalne idee. Ilmselt seal need vajumised tekivad jah vaid teekattes 🙂 Aga no egas töö otsa või saada.
Arvate, et sealkandis on maaalused tõuked?
peab soovitama neil Raudtee tänava staadioni poolne rada siledamaks teha. Raudtee pool servas kannatab autoga peaaegu 40 km/h isegi sõita.
Tänavate remont suures mahus on linnakeskkonda arvestades kindlasti kiiduväärt ettevõtmine. Aga minu väikeses ajus käis üks mõte. Kui lähtume reaalsusest, et peatänava remont läks oluliselt kallimaks, kui oli planeeritud ja tegelikult nii pidigi minema, sest ehitusturul on igasuguste koroonatoetustega raha meeletult palju, ning ehitajad küsivad maksimumi – siis kas teiste tänavate remondi kvaliteet ei kannata selle arvelt? No nii!? Tallinna mnt tehti päris hiljuti. Mida näeme täna – kattes juba päris sügavad sõidujäljed. Palju möödas on? Loomulikult on liikluskoormus seal suur. Kuuse ja Jalaka tänaval tehti teekatte taastusremont, kui Tallinna mnt oli uuesti avatud. Mis tulemus? Tee peaaegu sile aga… Loe rohkem »
Ei saa aru, alles siin oli suur vingumine, et midagi ei osata planeerida ja peab laenu võtma jne. Nüüd jälle häda, et äkki kannatab kvaliteet, kui odavamalt teha. Otsustage ära juba ükskord, kumb siis!
Linnavalitsuse palgal igasuguseid kohvilähkreid, aga pole spetsialiste, kes suudaksid teedeehitusel järelevalvet teha.
Hüpotees: mida kitsam maantee, seda kiiremini triigivad autorattad sisse sügavaid vagusid, sest pole isegi võimalust kulgeda ideaalsest trajektoorist pool meetrit kõrval, hajutades koormust. See seletab ka, miks uus Tallinna maantee kriibitud näib, ent eelmine, laiem versioon püsis aastakümneid. Kitsa Jaama tänava profiil meenutas enne kapremonti lausa sinusoidi. Kahtlustan, et ega sealgi uus teekate imet tee. Või on probleem hullumeelses liikluskoormuse kasvus?
Mulla tänava kõnnitee palun tehke madalamaks! Rattatee võiks ka Mulla tänaval olla.
Oleks tädil rattad, oleks omnibuss.
selleks aastaks võib vist auto garaazi panna
Saadki kõhu eest ära lõpuks
Korraga remonti Metsa,Posti,Raudtee,Kiltsi tee ja Mulla tn? Selle idee eest peab küll preemiat maksma
See on väga hea idee sel suvel,kus üritusi minimaalselt.Võiks rohkemat veel,et järgnevail aastatel oleks rahulik.
Järgnevatel aastatel pole kahjuks valimisi…
Mis neist valimistest,peaasi,et tõõ käib,mis vahet millal teha.
Eks ikka häda
Ühelt poolt häda (pandeemia), teisalt aga tänu sellele ka rahakraanid rohkem lahti.