Swedbanki esindusse saab tulla ainult ette helistades

Swedbank võtab vastu vaid need kliendid, kes on endale aja broneerinud. Arvo Tarmula

Kolmapäevast, 1. aprillist saab Swedbanki esindustesse tulla ainult broneeringu alusel.

Swedbank Eesti kontorivõrgu juht Age Petter ütles, et seoses eriolukorraga oleme juba teinud oma töökorralduses mitmeid muudatusi. „Olles elutähtsa teenuse pakkuja, peame ka praegu tagama klientide rahaasjade toimimise. Samas oleme näinud viimastel nädalatel pangaesindusse tulemas kliente, kes võinuks oma rahaasjad korda saada mõnes muus pangakanalis, näiteks internetipangas, äpis või läbi nõustamiskeskuse. Soovime hoida oma kliente ja nõustajaid ning seetõttu peame muutma töökorraldust.”

1. aprillist saab Swedbanki esindustes oma rahaasju korraldada üksnes eelneva broneeringu alusel. Broneerimiseks on kaks võimalust – läbi internetipanga või helistades nõustamiskeskusesse.

  • Nõustamiskeskusesse helistades saab selgeks, kas vajaliku toimingu saab ära teha digikanalis või nõustamisekeskuse abil.
  • Kui selgub, et esinduse külastus on vältimatu, broneeritakse aeg sobivasse esindusse.
  • Hetkel on kõik esindused avatud lühendatult.

Petteri sõnul teeb pank kõik, et tagada piisav kaitse oma klientidele ja kliendinõustajatele. „Pangaesindustes jälgitakse kõiki ohutusnõudeid. Esinduses pakutavaid tehinguid me hetkel piiranud ei ole, kuid ka see võib muutuda. Samuti on meil palve, et kui mõni pereliige võib pangatoimingutes abi vajada, helista talle ja anna talle soovitus digikanalites või telefoni teel vajalikud toimingud teha,” ütles Petteri.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
ghr
4 aastat tagasi

Hea, et selle nõustamiskeskuse telefoninumbrit on artiklis kohe lausa mitu korda mainitud…