Tänasest muutusid nii autokoolide pakutav õpe kui ka riiklike teooria- ja sõidueksamite vastuvõtmine – uus süsteem arvestab rohkem igapäevases liikluses toimuvat ning annab eksamineeritavale tulevikus võimaluse enda õppeprotsessi paremini planeerida, kirjutas ERR.
Nüüdsest on teooriaeksamil kümme küsimust rohkem ehk siis kokku 40, millele tuleb vastata 30 minuti jooksul. Kümme küsimust puudutavad liiklusohutust, kirjeldades liiklussituatsioone, kus reaalses liikluses võib keegi viga saada või hukkuda. Vastamisel võib teha maksimaalselt ühe vea.
Sõidueksamil ei ole enam detailselt manöövrite kaupa kirjeldatud viisi, kuidas harjutusi sooritada. Nüüd otsustab eksamineeritav, kuidas etteantud situatsioon lahendada. Enne iga harjutust selgitab eksamineerija harjutuse sisu, eesmärki ja hindamise parameetreid.
lollus ruudus