Eile kogunes Hanila vallas Saleveres rahvakoosolekuls 30 selle kandi inimest, et arutada, kuidas muuta paremaks juba paar aastat väga halvas seisukorras olnud riigimaanteed.
Kohalike sõnul on kokku ligi 23 km pikkuse Kõmsi–Mõisaküla–Salevere–Ridase kõvakatteta riigitee seisund muutunud eriti halvaks pärast seda, kui seda paar aastat tagasi pinnati. Savine teekate on märjaga libe, tee on auklik, sõita tuleb otsekui renni sees. Samuti rikuvad teed metsaveoautod.
„Löökaugud on sellised, et sõites kukuvad hambaplommid välja,” sõnas kohalik elanik Mart Einlo.
Teed kasutab kümne küla rahvas, kokku elab neis külades 180 inimest. Et kohapeal pole poodi, postkontorit jm, siis sõltuvad elanikud täiel määral teest, mille olukord muutub üha hullemaks.
Et teada saada, mida teha, kuhu pöörduda, et olukorda parandada, olid kohalikud kutsunud koosolekule ka Hanila vallavanema Arno Peksari ja Maanteeameti Lääne regiooni hooldeosakonna peaspetsialisti Urmas Robami.
Robami sõnul vastab kohalikele muret valmistav tee nõuetele. Nimetatud teelõigud on üle–eestilises remondijärjekorras kuskil 400. kohal. Tõenäoliselt pole ka mingit lootust neid sealt ettepoole nihutada, sest parandatavate teede pingerida tehakse Maanteeameti peakontoris.
Massu teelõigu remont on planeeritud 2017. aastasse, aga pole kindel, et see sinna ka jääb, sõnas Robam.
Puuduliku teehoolduse kohta sõnas Robam, et mis puudutab kevad–sügist hooaega, mil olukord on kohalike sõnul kõige hullem, polegi võimalik teed paremini hooldada.
Loe pikemalt 5. aprilli paberlehest
Riik annab endast parima, et rahvas küladest linna jookseks. Jäävad ainult suvitajad kui jäävad, teed ju sõidetavad suvisel kuival ajal.
vahetus, miks nende endiste ministrite poolt paika pandud “jupijumalaid” pole välja vahetatud, kes rahvast peaks teenima.
Ridala vald ei hooli enda elanikest ja laseb neil mööda pasarada sõita…
ridala vallavaesel liisitud ametiauto ja asfalt kuni koduni taeblas
sama loll põhjendus – raha pole, aga kuhu läheb meie makstud kütuseaktsiis