Kihnu Veeteed toob Vormsi liinile parvlaeva, mis saab saarele sõitmisega hakkama raskemates jääoludes kui Reet.
Kihnu Veeteede juhataja Andres Laasma ütles, et parvlaev Spoven on võimsam kui praegu Rohuküla–Sviby liinil sõitev Reet. Laasma sõnul pole tegu jäälõhkujaga, aga alus saab jääs paremini hakkama kui Reet.
Laasma sõnul toovad nad Spoveni jaanuaris Soomest Eestisse. Laev jääb Rohukülla jääd ootama. Kihnu Veeted rendib aluse ja mehitab selle vajadusel Reeda meeskonnaga. Kuna alus on väiksem kui Reet, siis lubab ettevõte vajadusel käigus hoida kaht alust korraga – Spoven lõhub ees jääd ja Reet sõidab tema kanalis järele.
„Kui keegi oskaks täpselt öelda, kas sel talvel jääd tuleb, siis võiks talle välja panna auhinna. Peame valmis olema rasketeks jääoludeks,” ütles Laasma.
Spoveni laius on 8 meetrit, süvis 3,1. Laev mahutab 100 liinimeetrit autosid ja tal on köetav kajut 20 reisijale.
Ütleks laevakasutajana,et laev Reet on just paraja suuruse ja meeskonnaga. Ning meeskond on väga abivalmis ning sõbralik- kui tarvis,teeb ka lisareise.
Pean taaskord juhtima tähelepanu debiilajakirjanike küündimatusele. “Laasma sõnul pole tegu jäälõhkujaga…” – no mitte ei võta mõistus kinni, kuidas keegi sellise lause peale loo pealkirja valis. PALUN kirjutage asjadest nii nagu nad on, mille ärge püüdke klikke libapealkirjadega.
Jääolusid oodates aga ei jõua ära oodata, millal jääteel taaskord sõita saab 🙂
Reedal pole häda midagi ja meeskond on alati kõigi vastu sõbralik ja muhe.
Mis hädaldamisi! Parem natuke väiksem ja võimsam kui päris jäävangis.
Järjest mannetumaks läheb. Reet on juba paras õnnetus. Varsti pavad vormsikad ise vaatama kuidas maale saavad.