Haapsalu linn ja Lääne-Nigula vald teevad ettevalmistusi raudtee rahastusest ilma jätnud valitsuse vastu kohtusse pöördumiseks: halduskohtult soovitakse valitsuse otsuse tühistamist, kirjutab Postimees.
„Ettevalmistus käib täie hooga,” ütles Haapsalu linnavolikogu esimees Jaanus Karilaid (KE), kelle hinnangul oli otsus raudtee rahastus kaotada häbiväärne karistusaktsioon.
Lääne-Nigula vallavanema Aivar Riisalu (KE) kinnitusel minnakse kohtuhaamri ette linnaga üheskoos.
Haapsalu linnapea Urmas Sukles (valimisliit HARI) kohtusseminekust ajakirjanikuga rääkima ei soostunud: „Ega ma ei hakka plaane ajakirjandusega jagama. Vaatame,” ütles ta.
Kohtuteel esindab läänlasi vandeadvokaat Indrek Leppik advokaadibüroost PwC Legal.
See raudteepromo on algusest peale olnud mõne poliitiku reklaamitegevus. Raudtee asemel oleks palju tasuvam arendada hõreda asustusega Läänemaal ja Haapsalus korras teede- ja tänavatevõrku. Rong iga maja ees ei peatu, aga inimesed tahavad iga päev liikuda ja vajadusel ka kiiret päästeabi saada. Raudtee oli Venemaa projekt, algul tsaariõukonna lahemutta vedamiseks ja külma sõja ajal sõjaliselt-kaubanduslikult tähtsa militaarbjektina. Kaks korda päevas reisijateveoks oleks see liialt uhke luksus. On odavamaid ja paindlikumaid võimalusi, mida tuleks arendada poliitisel tasandil. Mingi mõttetu asja peale kohtuuksi kulutada ja kohaliku maksumaksja raha asjatult kulutada ei ole samuti kõige targem tegevus.
jälle maksumaksja raha tark. Kopeerite üksteise pealt lauseid või? Mida tähendab maksumaksja raha üldse? Tead?
Kesikute punt -Karilaid ja Mõttetu Mees, tahavad Oravatele kättemaksu korraldada maksumaksjate raha eest. Maksku ise need tohutud kohtu-kulud kinni ja protsessigu palju tahavad.
Nõus, praegune olukord looks halva pretsedendi, kus riik ei ole oma tegemistes järjepidev. Vahetub valitsus ja järgmised piirkondliku tähtsusega taristuprojektid jäävad rahastuseta? See ei ole mäng, see mõjutab otseselt ja pikaaegselt antud piirkondi.
Haapsalu raudtee on kõige mõtetum idee üldse , tulevikus nõuaks vaid miljoneid dotsi selle ülalpidamiseks
Tänane olukord maailmas nõuab ohvreid ja kui EL lubas algselt rahastust investeeringutele ning olukorra sunnil tuleb nüüd kärpeid teha, siis ka meie peame üht-teist aru saama. Esmast rahastamist vajavad ikka eelkõige need investeeringud, mille taga on uued loodavad töökohad.
Taristu on eeltingimus töökohtade tekkeks või mitte kadumiseks. Saab ka vastupidi aga sel juhul peab olema tõsine konkurentsieelis kohapeal (soodne ressurss). Võiku ja balalaika ning sinised silmad seda ei ole.
Pooldan igati. Leian, et on hea pakkuda linna tulijatele erinevaid transpordivahendeid Haapsallu saabumiseks. Näiteks suvisteks nädalavahetuse üritusteks, nii saaks omakorda veel vältida tagalinna kitsaste tänavate(Metsa) ummistumist autodega. Kasutaksin ise ka aeg-ajalt Tallinna linnapuhkuseks teistpidi marsruuti.
Ei maksa unistada, et päevaks Haapsallu tulija hakkab auto asemel rongi kasutama.
Suvi on meil ainult kaks-kolm kuud ja mis siis, hommikul rong Haapsalust Tallinna ja õhtul tagasi?
No ikka armastavad advokaatide taskuid täita. Mille pealt nad kohtusse lähevad?
allhanked kokkulepitud, projektid värgid rahastatud, tegijad juba töötasid põhimõtteliselt, aga tasu ei saagi tööeest maksta, kuna võeti kõik ära teadmata ajaks. Inimeste niisama tühja kulutatud aeg, sellepealt on hea alustada.
Peale kohtuvaidluse kaotamist, millest kasu lõikab vaid lugupeetud vandeadvokaat Leppik, võiks sügavalt austatud volikogu esimees tulla välja uue grandioosse plaaniga – ehitada Haapsalu-Tallinn monorelss ning saata esimene kesknoor rahvusvahelisse kosmosejaama. Las riik plekib!
Lubage naerda K.R.S, ise te selle supi kokku keetsite, eriti veel K. Lääne-Nigula ega ka Haapsalu ei suuda isegi bussi transporti korralikult säiltada ja nüüd lähevad oma õigust nõudma.
Kahepalgelisus on selle nimi.
Haapsalussse 4 realine maantee ja lennuväli renoveerida rahvusvaheliseks. Oi kus hakkab turiste ja raha tulema. Siis saaks juba 7 eur õlle eest vanalinna kõrtsudes küsida.
tupiklinna ei hakka midagi tulema, siit edasi ei saa, saab ainult tagasi ju. Tööstuseid ja tuumajaama on siia vaja, siis tuleks rongid ja maanteed iseenesest, inimesed ka….aafrikast ja ukrainast võibolla
Et siis ehitame 80 milli maksva raudtee ja selle valmimisel hakkab rong 2 korda päevas käima. Hästi elame.
kolm korda pidid käima hakkama ju.
et noarootsi inimesed saaks ka rongi peale tuleb valmis ehitada ka haapsalu noarootsi sild ning vormsi rahva liikluse parandamiseks ka noarootsi vormsi sild
Ärme tee siis Läänemaale mitte midagi , las ta olla ! Eestis on ka teisi kohti mis palju tähtsamad .
Mõte Haapsalu raudteest läheb samasse valdkonda kui saarlaste süvasadam. Isegi põhjendused on sarnased- kus hakkab turiste tulema, rahvas saab tööd ja leiba, mandrilt peab hakkama tooma busse, et turiste Kuressaarde vedama hakata jne. Oli palju poliitikute kisa, pandi magama suur hulk raha ja nüüd on seal ainult meri, tuul ning kajakas..t. Keegi enam ei tea, mis selle sangata kohvriga peale hakata. Kas keegi selgitaks lihtsas eesti keeles, mis põhjusel on vaja raudteed?
Mis on siin arusaamatu? Käpa käivitamiseks eelarves on iga idee hea – ehitada kahjumlik tee, puurida läbi Kuu, või ehitada kommunism.
Teine asi on see, et nad tulid välja pettusega, jagasid tulevase raha omavahel, ja siis ütleb valitsus, et jooge külma vett.
Solvumine. Tuleb minema kohtusse, et päästa oma ebaõnnestunud kasum.