Jaama tänaval Haapsalus saab nädalavahetusel liigelda, sest asfaldi alumise kihi paigaldamisega jõutakse lõpule.
„Täna jõuame selle paani lõpuni ja Raudtee tänaval ühe poole ka,” ütles ehitusobjekti peatöövõtja Lääne Teed töödejuhataja Karli Ots ja lisas, et kui eriti hästi läheb, jõutakse veel enamgi teha. „Homme teeme ülejäänud sõidutee ja esmaspäeval mahasõidud. Siis lähevad asfalteerijad ära.”
Asfaldipaigalduseks on Lääne Teed alltöövõtjaks palganud TREF Nordi.
Asfaldi pealmise kihi paigaldamine on praeguse kava kohaselt plaanis juuli kolmandal nädalal. „Varem ei jõua,” lausus Ots.
Ajal, mil asfalditöid ei tehta, on tegemist küll ja rohkemgi. „Kõnniteede ehitus, haljastus ja mis siin kõik veel teha veel on,” osutas Ots.
Täna pärastlõunal tegi Ots koos Haapsalu linna majandus- ja taristunõuniku Sirli Vaksmanniga objektil ringkäigu. „Iganädalane koosolek,” selgitas Ots. „Vaatsime lihtsalt objekti üle, andsime ülevaate, mida teinud oleme.”
Objektijuhi sõnul on Jaama tänava ehitus väga sujuvalt läinud. „Ettevõtjad ja elanikud on ka õnneks rahulikud olnud,” nentis Ots. Rahul olevat ka tellija, see tähendab Haapsalu linn.
Nimi kohustab. Lääne Teed on kohalik ettevõte, peab head tööd tegema. „Kui aus olla, polnud erilist latti ees ka,” nentis Ots.
Jaama tänaval on iga päev ametis keskmiselt 10-15 meest, neist Lääne Teede mehi on koos töödejuhataja ja meistriga kokku neli-viis, ülejäänud on alltöövõtjate töömehed.
Tallinna maantee ja Jaama tänava rekonstrueerimine
- Lepingu järgi peavad tööd Tallinna maanteel ja Jaama tänaval valmis olema 31. augustiks. Remonttööde hind on 1,377 miljonit eurot.
- Tööde teostaja on Lääne Teed OÜ.
- Haapsalu linn sai Jaama tänava ja Tallinna maantee rekonstrueerimiseks riigilt toetust 1 miljon eurot ja linnaeelarvest lisati sellele summale 377 000 eurot.
Fotod: Urmas Lauri
Jällegi tehakse sõidutee ülikitsas nagu Tln.mnt ja jalakäijatele laiad kividest laotud teed. Pole neid inimesigi, kes seal käima hakkavad, aga sõiduteed läbib kogu Rohukülla suunduv mass.
See lai kõnnitee ala tehakse tribüüni jaoks, kus maiparaadi vastu võtma hakatakse.
aru sellest imelikust äärekividega parklast seal jaama tn. poe ees, kas on mõeldud tõukeratastele
Kas teeehitusel on arvestatud ka vee voolusuunaga, kui sajab alla suurem uputus, mis Jaama tänava mägiojaks muudab? Seni on vesi kohinal ka kõrvaltänavatesse (Kalevi ja Kalda) pööranud, mis niigi on sademete eemaldamisega hädas. Praegu näib, et Jaama tänaval pannakse kogu lootus sadeveekaevudele. Aga kui need ammenduvad võib kitsas ringristmik uputuse veelgi hullemaks muuta. Hilinenud aga teostatav ettepanek oleks vähemalt Kalevi tänava väljasõidule asfaldist kerge küür tekitada. Või on projekteerija kõik millimeetri pealt välja rehkendanud ja kallakust tegelikult piisab? Tehniliselt näib kardirajana mõjuv ringristmik küll korrektselt ehitatud olevat – äärekivide ja kiviparketi keerukas muster on ilma ühegi prao või lohakuseta.
mis värk seal uuemõisas nende lappimistöödega on?
Osad sademevee kaevud kinni aetud ja siis mingid kaotiilised uued asfaldilapid suvalistes kohtades (polnud nagu selles tees ei rööpaid ega auke ju veel).
See vist riigi teema? Mingi imemasin pidi tulema varsti siia teed remontima kuskil kirjutas.
See imemasin paneb neid suvalisi lappe. Edasi tuleb tasanduskiht, see pannakse ikka nii nagu muistegi. Küllap saab hea tulemus.
Ma vaatasin, et pildil on Ukrainlased, kes korjavad traktori peal maasikaid taluniku põllul.
Jaama tänava tegijate kohta ütleks,et töö kiire ja korralik. Kuigi see mõistusevastaselt kitsas kitsas Jaama tn. ring süvendab kindlasti autojuhtide seas alko- ja narkosõltlaste kasvu. Arvasin,et loomkatsed peaks meie ajal ammu keelatud olema.
Seal on see ring küll mõttetu.