Swedbank lõpetas Lihulas panganõustaja teenuse pakkumise

Kaie Ilves

kaie@le.ee

swedbank 002

Alates 1. septembrist Lihulas panganõustaja vastuvõtule enam minna ei saa. Arhiiv

Swedbank lõpetas Lihulas pangabussi asendava panganõustaja teenuse pakkumise 1. septembrist.

„Teenust kasutati uskumatult vähe,” nentis Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Siilivask ütles, et augustis ei käinud Lihulas nõustaja juures mitte keegi, juunis käis üks ja juulis samuti üks inimene.

Swedbanki panganõustaja teenust hakkas Swedbank pakkuma tänavu jaanuarist, kui võttis käigust ära pangabussi. Maikuuni võttis nõustaja Lihula kultuurimajas vastu kaks korda kuus, maist augustini korra kuus.

Panganõustajal on Lihulas tulnud väljastada paroolikaarte, ta on aidanud ülekannet teha ja vaadanud üle lepinguid.

Sularahatehinguid panganõustaja juures teha ei saanud. Swedbanki sularahaautomaat on Lihulas olemas.

Panganõustaja teenust pakub Swedbank endiselt Virtsus – kaks korda kuus korraga poolteist tundi. Mart Siilivask kinnitas, et sinna jääb nõustaja alles.

Pangabuss käis peale Lihula ja Hanila valla ka Kullamaal ja Noarootsis, kuhu pank pärast bussi käigust äravõtmist samuti pakkus panganõustaja teenust. Kullamaa ja Noarootsi vald seda aga ei soovinud.

 

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments