Maksu- ja tolliamet nõustab kliente Skype’i teel

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Maksu- ja tolliamet võttis alates 15. veebruarist testperioodiks kasutusele internetitelefoni tarkvara Skype.

Skype’i kaudu saavad kliendid vastuseid tulu deklareerimise küsimustes ja abi nii paber- kui ka elektroonilise deklaratsiooni täitmisel.

Skype’i kaudu saab teha tasuta kõnesid läbi interneti, kõne kvaliteet on võrreldav tavatelefoni helikvaliteediga.

Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype’i kontole saab ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.

Maksu- ja tolliameti kasutajanimed Skype’i võrgustikus on tulud1 ja tulud2.

Kliente teenindatakse esmaspäevast neljapäevani kella 8.30–16.30 ja reedeti kella 8.30–15.30. Testperiood kestab kuni 2. aprillini.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments