Jaekaubanduse müügimahu langus taandub tasapisi. Aastases võrdluses vähenes jaekaubandusettevõtete müügimaht protsendi võrra, kuises võrdluses jäi see aga eelmise kuu tasemele (sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud numbrite järgi). Möödunud aasta esimene pool oli jaekaubanduses küll veel nõrgem, kuid aasta teisel poolel selle maht kuises võrdluses keskmiselt juba kasvas.
Novembris mõjutas jaekaubandusettevõtete müügimahtu kõige enam majatarvete, kodumasinate ja ehitusmaterjalide müügimahu langus, samas kui suurim positiivne mõju tuli interneti teel tehtud müügimahtude kasvust.
Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!
Kui kuulata jaekaupmehi, siis jutt on teistsugune ehk reaalselt ei ole midagi taastunud. Ju siis on imeline statistika oma metoodikaga ja kutse-eetikata majandusanalüütikud.