0

Läänemaa autospordi harrastajad tõid Saaremaalt kaks 2. kohta

Möödunud nädalavahetus oli uueks  alguseks vahepeal koroona pärast soiku jäänud autospordihooajale.

Võistlusel oli kaheksa kiiruskatset ja Läänemaalt oli rajal kaks meeskonda CMK Racing Teamist J-18 klassis Cärolyn Soidla oma uue kaardilugejaga Lauri Vesoga, 2WD-V klassis kuni 1900 kuubikut Rutmar Raidma kaardilugejaks Siim Kukk, Keven Serbin ja Martin Tamm. Kiired ja Õlised olid esindatud SU klassis Egert Jakobi roolis ja Bruno Jakobiga teda juhatamas kiiremini finiši poole.

Võistlus oli kahe päevane ja reede õhtul ootas võistlejaid Oriküla paarisrada. Soidla, kellele Oriküla rada eelmine aasta hirmsasti meeldis, tegi suurest ärevusest kohe valestardi ja selle tulemusena pidi järgmisele päevale alustama kuuenda startijana. Päev kulges oma sõidurütmi leidmisel ja uue kaardilugejaga harjumisele,kellest oli suuresti kasu õpetamisel.

Kuna teed olid kehvad siis istuti ka katsetel põhja peal kinni ja oldi lõpetamise kursil kui laupäevase päeva pikal ja võistluse kuuendal katsel Oriküla katsel, mis hõlmas ka raja äärseid teid tuli katkestamine.

Kui siseneti paarisrajale,siis tundis Soidla ennast roolis enesekindlalt ja üsna esimesse kiiresse vasakkurvi siseneti natuke optimistlikult ning seal läks Honda lendu üle valli ja õnneks peatas katusele paiskumise rajapiire. Muidu oli auto korras aga kuna põhjakaitse oli nagu sahk ees ja seda ei olnud võimalik ära võtta,siis tuli kahjuks katkestada.

Sõitjatega kõik korras,eks kindlasti väikene ehmatus aga soov on uuesti rajale tulla. 2WD-v klassis oli Raidma teist starti tegemas oma uue autoga ja õppimist jagus terveks päevaks,oli ka natuke ärevaid kohti aga mitte midagi hullu.Oma klassis paikneti keskel aga kahjuks võttis päeva viimane ja ka ühtlasi võistluse punktikatse sarniiri purunemisega neilt lootuse finiši lippu näha.

Serbin oma kaardilugejaga aga hoidsid konkurentidel läbi võistlus pingeid peal ja oldi koguaeg poodiumi konkurentsis. Tehnilises olid vahepeal ka käed jalad tööd täis. Kirsiks tordile võeti viimaselt ja ka punktikatselt oma klassis võit ning kokkuvõttes oma klassi 2. koht.

Su klassis sõitsid Jakobid kogu võistluse vältel koguaeg poodiumi aegasid ja trotsisid tehnilisi vigu. Ärevad hetked saabusid teise päeva keskel,kui tekkisid kõrvalised helid peale kivide kolina. Selgus,et käigukast tahab hakata oma elu elama.Selle käimari mõtte lõpetati koormarihmaga,kui tõmmati üles läbi põhja ja kinnitati tugevalt salongi.Viimasele ja ühtlasi ka punkti katsele,mindi kindlal teisel kohal ja ka seda hoidma ning lõpuks korralik 2. koht SU klassis.

Järgmine võistlus on 25. juuli Hiiumaal 1+1 sprindiga,kus toimub kaks katset,mis läbitakse kolm korda ja lõplik tulemus saadakse kõigi kuue katse aegade liitmise teel.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
wpDiscuz