Uus jätkab vaidlust raudteetammi pärast

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Keskerakonna valitsus lubas raudtee taastada Haapsaluni. Malle-Liisa Raigla

Keskerakonna valitsus lubas raudtee taastada Haapsaluni. Malle-Liisa Raigla

Koit Uusi ettevõte OÜ Muldkeha jäi majandusministeeriumiga (MKM) peetava kohtulahingu teises vaatuses raudteetammi pärast taas kaotajaks.

Ärimees ei kavatse veel alla anda ja räägib esimest korda, kuidas Eesti Raudtee neile tingimusi ette kirjutas. Tallinna halduskohus otsustas märtsis, et ei hakka läbi vaatama kaebust, mille Muldkeha esitas MKMi otsuse peale, millega viimane kuulutas Haapsalust Turbani ulatuva raudteetammi enda omaks.

„Kuidas saab õigusriigis ostetud vara – pole vahet, kas kullatolm või kruus – ühtäkki jälle müüja omandiks muutuda? Ja kui kaua saab ametnik „mitte oma raha eest” kohtus käia. Aga saame näha,” ütles Uus.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
14 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Vahur Reede, saarlane
4 aastat tagasi

Mina ei saa siit kaugelt vaadates üldse asjast aru. Segane värk nagu Saaremaa Valla asjaajamine!

Igal elektrivõrgu alajaamal on eraldi kinnistu, mõni kinnistu ongi ainult 5x5m aga kõik on kenasti kinnistusraamatus kirjas.
Mis värk selle raudteega on? Asi peaks ju üheselt olema arusaadav kinnistusraamatu kaudu! Isegi kui maa omanik on keegi kolmas, siis igasugu koormised jms on ikka kinnistusraamatus kajastatud.

Siin samas LEs on kirjatükk “Keskkonnaministeerium andis MKM-ile raudtee ehitamiseks maad”. Ega see ei tähenda ju mullahunniku ühet kohast teise tõstmist, see on lihtsalt kande muutus kinnistusraamatus.

Juhan
4 aastat tagasi

Kus on veel Aarne Taal, kes ostis 5000 EEK 50 km raudteed, müüs vanametalliks, ehitas uhke maja, soetas kohe uue Land Cruiseri ja veel 2 Toyotat

Hellat
4 aastat tagasi
Reply to  Juhan

Raudtee oli juba siis täielik vanametall.

Õigusrigist
4 aastat tagasi

Ei ole nagu kohane rääkida.

Arvos
4 aastat tagasi

Saad oma muutunud rahas välja käidud 300 eurot tagasi ja ole rahul, asi mutt.

Triibik
4 aastat tagasi

Parem las kakleb ametnikega kui koos Pagula- Innariga karjakaupa moslemeid siia veab.Ja kuna kaubavedu pole ja ei tule ning inimesi jääb aina vähemaks,on napakas võlgu võtta ja üldse mingit raudteed lähiajal teha.

juss
4 aastat tagasi

Ja kui kaua saab ametnik „mitte oma raha eest” kohtus käia?
Täpselt niikaua kui rumal valija lubab! Ja lubab ikka kau!

halle luuuuja
4 aastat tagasi
Reply to  juss

no EKREga kogemus ju näitab et meil on tegemist ametnike riigiga üksta puha keda sa sinna ette valid. Reformierakonna poolt loodud ametnike võim kestab edasi. Niinimetatud poliitikud vaatavad mokk töllakil pealt .

Jah
4 aastat tagasi
Reply to  halle luuuuja

Ametnikondade puhastus võtab aega. Ühe päevaga kõiki kahjuks välja ei vaheta.

Jah
4 aastat tagasi

Õigusriik on ainult ilus sõna.

Mullamutt
4 aastat tagasi

Kunagi huiati see Raudtee kopikate eest rahvalt ära ja nüüd tahab ärimees veel ühe lõike teha. Ikka maksumaksja raha.

ja-jah
4 aastat tagasi
Reply to  Mullamutt

Jätaks ükskord ometigi selle ahnuse . Mis on hr. Uusil eluks puudu v. hoopiski üleliia, et kohtuskäimiseks kulutada. Mismoodi saab üks muldkeha kuuluda ühele inimesele. See on kõikide Eesti inimeste maale kuuluv maakeha ja mida protsessida. aitab küll. Ehk oleks aeg häbenema hakata

Jah
4 aastat tagasi
Reply to  Mullamutt

Võibolla see ost oli mõeldud pikaajaliseks investeeringuks, mis nüüd realiseeruma tahab hakata. Minuarust pole süüdi investor, vaid selle aja mingi ametnikud, kes sitad ja segased lepingud koostasid.

tuvisitt
4 aastat tagasi
Reply to  Mullamutt

YOUTUBE s on väga selge jutt , kuidas see ärastamine toimuda sai , ja koike seda selgitab Arnold Juhans isiklikult ja väga tabavate selgitustega ……..