Mis veel võiks ajakirjaniku rinna rõõmsaks teha, kui mitte see, et tema kirjatükk äratab tähelepanu ja leiab vastukaja.
Kahjuks ei leidunud vastukajas seda ühte kindlas kõneviisis lauset – kinnitust, et bussijuhid hakkavad edaspidi peatusi ütlema, umbes nagu Tallinna trammis. Jah, Haapsalus Vahtra peatust praegu ei ole, aga teeremont ometigi ükskord lõpeb ja siis oleks tore, kui bussijuht Haapsallu sissesõidul teataks, kas buss peatub seal või ei.
Oli ka nii, et pealinnast tulles vastas bussijuht küsimusele, kas Vahtra või Tamme peatuses buss peatub, kas teil selleks kirjalik luba bussifirmalt on taotletud. Vat nii. Teenindus missugune. Arvata võib, et kui vanainimene praegusel segadusega liiklemise ajal tõesti mitteettenähtud kohas bussist välja lasta, firma kohe pankrotti ei lähe. Aga mis seal ikka, bussijuht ju tähtis mees.
Bussijuht pole tähtis mees. Kuid on võimalikud kaebused teistelt reisjatelt, et miks buss teeb lisapeatusi ja kui veel hilinema peaks, on kohe põhjus olemas.. Ning kui see vanainimene peaks kuidagi komistama või temaga midagi juhtuma selle lisapeatusega seoses, on kohe seakisa bussijuhi suunal. Sinna me oleme jõudnud.
Mis sellest kasu on? Pärnu liin Tallinnasse sisenemisel on peatus Vana-Pääsküla, Estonia ja Bussijaam. Armatuuril on suurelt silt infoga, mida iga Pärnus siseneja näeb. Tallinnasse sisenedes loetakse see enne Vana-Pääsküla peatust Laagris ette ette ning lisatakse, et kõiki vahepealseid peatusi teenidab bussiliin number 18. Hiiul tuleb mingi oinas ette ja ütleb, et tahab maha saada, Järvel samuti. Mõttetu.