Võrreldes 2017. aasta juulikuuga oli sõitjate hulk Lihula ja Virtsu liinidel 15 protsenti väiksem.
Pärnu ühistranspordikeskuse juhataja Andrus Kärpuk ütles Lääne Elule, et sõitjaid oli tänavu juulis 85 protsenti 2017. aasta juuli sõitjate hulgast. Kärpuk ei osanud öelda, kas sõitjaid on vähem kogu Pärnumaal, sest seni on olemas ainult Lihula liinigrupi statistika.
Pole aastaid kasutanud bussiteenuseid. Ei raha eest, ega tasuta. Küll aga, tehes Selveris turvatööd, puutun pea igal vahetusel kokku inimestega, kes istuvad kaua, pikalt ja jõude Rannarootsi keskuse koridoris, oodates, millal saaks bussiga linna sõita. Mure on üks- graafik on hõredamaks jäänud, sellest ka pikad ja vaevalised ootepausid, mida enne ei olnud. Ei usu, et inimesed valetavad ja midagi välja mõtlevad.
Vaatame enne termostaati ka ja siis arutame: miks keegi bussis sõita ei soovinud.
kraadiklaas on see.
Ei saa aru TASUTA SÕITA
Meie maakonnas puudub tasuta sõit. Ma mõtlen tööinimesele.
Tehke siis statistikat, miks on sõitjaid vähem. Usun, et sõiduplaani muutus on selles süüdi, mitte ,et inmestel korraga vähem oleks sõiduvajadust. kui on kellaajad ümber tehtud ja tööle sõ’ijatele ei klapi, siis pole ka imestada, et sõitjaid vähem.