Haapsalu linnajuhid sõitsid tasuta bussiga

Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 12

Linnaisad tegid tasuta bussisõidu aluse puhul testsõidu. Arvo Tarmula

Täna hommikul õnnistasid Haapsalu linnapea Urmas Sukles, aselinnapea Peeter Vikman, volikogu esimees Jaanus Karilaid ja kommunikatsioonispetsialist Tõnu Parbus sisse tasuta ühistranspordi, kui sõitsid pool bussiringi.

Üheskoos istusid linnaisad linnavalitsuse ees, Veetorni peatuses 8.51 väljuvale 2A bussile.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
20 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Sõitja
5 aastat tagasi

Tasuta sõit ei pane kedagi autot kõrvale jätma. Tasuta oleks võinud sõita pensionärid, õpilased, erivajadustega inimesed, inimesed, kes kasutavad bussi tööle sõiduks. Kui tasuta, siis kõikjal Eestis, Muidu segane nagu tulumaksuseadus. Haapsalu-Keila- Tallinna mnt-l olukord muutus halvemaks.
Uus bussiliin 711 sõidab Keilani. Maainimene peab hakkama seiklema (rongile ümber istuma ja vastupidi). Liiniga 22 oli võimalik sõita Ristile ja seal istuda Haapsalu – Tallinna bussile. Ka see võimalus võeti ära.

Apluss
5 aastat tagasi
Reply to  Sõitja

Ikka paneb. Oma kogemusest võin öelda, et kasutan ühistransporti auto asemel üha sagedamini. Tasuta sõites seda enam.

Kübe
5 aastat tagasi

Ali Baba ja tema 3 röövlit sõitmas hommikuse bussiga õllejärele. Nägude järgi on eile kõva pidu olnud.

tõuse ja sära
5 aastat tagasi
Reply to  Kübe

Kübe, oled sina meil ikka üks terane kotkasilm-sul ei jää midagi märkamata ega kahe silma vahele. Ainult röövlite kokku lugemisega paned vahel mööda.

oma arvamus
5 aastat tagasi

Tore,et härra Sukles jõudis ka turgu külastada,et näha seal toimuvat,enda ja alluvate töövilja

Ats
5 aastat tagasi

Vikman hoiab teadlikult kahe käega istmest kinni, tänavad ju päris hullud.

Pikker
5 aastat tagasi
Reply to  Ats

Istub kahel kohal korraga , buss hiina toode ja mõeldud väikestele töökatele hiinlastele mitte ….. !

hook
5 aastat tagasi

Loodame ,et linnaisad ise ka seda võimalust kasutavad.

Küsimus
5 aastat tagasi
Reply to  hook

Esimest ja viimast korda

Tõbras
5 aastat tagasi

Täitsa õudne hakkab. Kui linna juhitakse nagu riiki siis on varsti perse majas. Millal hakkab kohale jõudma karilaiu sugustele, et mitte tasuta bussisõit ei aita rahval paremini elada, vaid kasvav majandus ja palgad. Aga mida ma ikka siin isa kep.ima õpetan.

kodanik
5 aastat tagasi

Miks mulle meenub nõukaaeg? Täielik “pakasuuha” ehk näitemäng. Karilaiust saan veel aru, see tema mängumaa, aga Sukles???

Taas
5 aastat tagasi
Reply to  kodanik

Fotol näibki Karilaid joviaalsem, teistel ebamugav.

tõuse ja sära
5 aastat tagasi
Reply to  Taas

olen selle bussiga korra sõitnud ja seal peabki silmad maas käima, sest see põrand pole tavapäraselt tasane pind, vaid astmeteline. …nagu meie tulumaks noh.

tõuse ja sära
5 aastat tagasi
Reply to  kodanik

Mina olen terve elu pidanud näitlema, et kõigile lähikondlastele meeldida ja tean, et see on päris raske ja väsitav.

Küsimus
5 aastat tagasi
Reply to  kodanik

Ongi “potjomkinlus”.

Püüame
5 aastat tagasi

Vaatasin nr2 bussisõidu graafikut. See nii hõredaks jäänud. Kui selline sõidugraafik kehtib ka talvel, siis tuleb ikka autoga tööl käia.

Juku
5 aastat tagasi

Mis see bussisõidu alus on?

Zzzzzzzz
5 aastat tagasi
Reply to  Juku

Alus on see, et inimene saaks tasuta sõita päevas aga see on halb, et nii hõretaks on jäänud bussi graafik

Jälg
5 aastat tagasi
Reply to  Juku

Sellepärast on hõre, et tasuliste liinidega rahvas sõidaks. Linnasakstel on ka vaja “puru”teenida.

juss
5 aastat tagasi
Reply to  Juku

alus on läti keeli õlu.