Riisipere–Turba raudtee ehitus on küsimärgi all

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Priit Rohumaa. Foto: Ilmar Saabas
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Priit Rohumaa. Foto: Ilmar Saabas

Eesti Raudtee nõukogu esimees Priit Rohumaa ütles Lääne Elule, et riigiettevõte ei saa hakata Riisipere–Turba raudteelõiku ehitama enne, kui omandiküsimused on selged.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
16 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
statistika
6 aastat tagasi

Aga kui palju inimesi hukkub vagunis aasta jooksul? Ja kui palju liinibussis ja sõidukites maanteel, see viimane peaks teada olema.

uskmatu-toomas
6 aastat tagasi

Ega Karilaid üksi pole lubanud.Lubasid ka suure suuga Palts ja Laanet Haapsalu kaubamaja juures aastad tagasi.
Lubadused on head asjad eriti kui need on mõtestatud.Tänasel päeval on see raudtee ehitus mõtetu sest inimesed on kõik oma tegemised aastatega ringi mänginud.Kogu raudteeäärne infrastruktuur on hävinenud aga autobussiliiklus on vägagi hästi toimiv.
Kogu see suur unistus Haapsalu raudteest on ilus aga ehitus ise algusest lõpuni maksumaksja raha mõtetu laristamine !

A.T.
6 aastat tagasi
Reply to  uskmatu-toomas

Ma võin sulle 2 miljont põhjust tuua miks taastamisel on jumet.

T.A.
6 aastat tagasi
Reply to  A.T.

Ma võin sulle a.t tuua 2 miljonit põhjust, miks taastamisel ei ole jumet.

Nõndamoodi
6 aastat tagasi

Antud juhul kaitsevad ministeeriumi ametnikud ikkagi maksumaksja raha, ei ole siin midagi laristada. Kui jupikese raudtee ehitus maksab 8 miljonit ja küsitakse juurde 2, siis mis rea pealt see raha võetakse?

Kübe
6 aastat tagasi
Reply to  Nõndamoodi

Võetakse Karilaiul palgast maha.

Marno
6 aastat tagasi

Nojahh, “supperr” uudis. Taal likvideeris ja müüs 50 km vanametallks, nüüd takistab ka uusarengut…

Kübe
6 aastat tagasi
Reply to  Marno

Uus arengut ei takista aga tahaks ka oma osa saada.

Veiko
6 aastat tagasi

Woow! Suur tänu, härra Aarne Taal! Nüüd juba raudtee küsimärgi all…

Taal
6 aastat tagasi
Reply to  Veiko

Palun palun,olen igati abiks ka selle vanametalliks viimisel ,mis varsti maha pannakse……..

Küsija
6 aastat tagasi

Küsiks, mille pealt siis Karilaid oma valimislubadusi Riisipere – Haapsalu raudteeliini ehitusele jagas, kui tal endal oli kodutöö tegemata? Valijad, muideks Karilaiu üheks lubaduseks oli, et raudtee saab valmis vabariigi 100. juubeliks. Kus see raudtee nüüd on? Ei saa isegi seda väikest jupikest valmis järgmisteks valimisteks.

Vasja Vase tänavalt
6 aastat tagasi
Reply to  Küsija

Ma hakkaks ikka algusest peale. Kõigepealt Haapsalu turg, siis Linnamajandus ja nüüd siis raudtee ka veel. Tasuta bussiliinid on ootel. Ja karta on, et penionärid peavad ka suu puhtaks pühkima pensionitõusust. Mõnel mehel on omadus, mida ta puudutab, see rahaks muutub. Siin saab öelda, et mida J.K puudutab, see …… muutub.

Küsija
6 aastat tagasi

Vasja, ega sind Karilaid mesimagusa jutuga ka ära ostnud, kui sa hääle talle andsid?

Vasja Vase tänavalt
6 aastat tagasi
Reply to  Küsija

Mina ei ole liberaalide ( nii neid nimetatakse ) valija. Mind nii lihtsalt ära ei räägi. Ma olen linnakodanik ja maksumaksja ning ma tahan näha, et minu maksud läheks asja ette.

Opladii
6 aastat tagasi

Vaska, ajad on möödas, vaske enam ei ole. Kui sa tõesti kaitsed seda Karilaidu, keda teised omavalitsused omaks ei võtnud ning häältega ta nendesse volikogudesse ei saanud, siis Haapsalu “mehed” on ikka need litsid mehed, kes selle vennikese omaks võtsid. Esmalt Maiste Märt loovutas talle koha volikogusse ja sealt kõik algas. Arvan, et nalja veel saab.

küsijale
6 aastat tagasi
Reply to  Küsija

Leidsid keda uskuda!