Väheste kõnede tõttu lühendab tarbijakaitseamet alates septembrist nõuandetelefoni tööaega.
Väheste kõnede tõttu enne kella 9 hommikul ja pärast kella 16 õhtul lühendab tarbijakaitseamet nõuandetelefoni tööaega. Alates 1. septembrist saab infotelefonilt abi tööpäeviti kella 9−16, teatas tarbijakaitseamet.
Septembri alguseni vastab ameti nõuandetelefon tavapäraselt kell 8–16.30. Tarbijatele on ameti nõuandetelefoni 1330 või 620 1707 teel abi küsimine kiireim võimalus oma probleemile lahendus leida.
Tarbijakaitseamet vastab ka tarbijate kirjalikele pöördumistele. Lisaks sellele on tarbijatel võimalik tulla tarbijakaitseameti vastuvõtule. Vastuvõttude asukohad ja ajad on avaldatud ameti kodulehel.